Connect with us

Aktuelno

Pet trikova koji će vam pomoći da ne odustanete od vežbanja

Pixabay

Konačno ste se naterali da odete na prvi trening, ali tek sada će vam biti potrebna disciplina. Najveći problem kad je vežbanje u pitanju nije ni prvi odlazak u teretanu, ni napor tokom treninga, već nedostatak upornosti da se u kontinuitetu rekreiramo. Ipak, ako je verovati fitnes instruktorima, svi imamo potencijal da postanemo ludi za treningom, a ovih pet saveta će vam u tome pomoći.

Ustanite ranije – Prvi savet kako biste probudili motivaciju je da ustajete ranije. Istraživanja potvrđuju da ljudi koji vežbaju ujutru imaju manje šansi da odustanu od te rutine od večernjih kolega.

Ne postavljajte preambiciozne rokove – Ne obećavajte da ćete vežbati do narednog leta. Umesto ambicioznih planova od kojih se lako odustaje, krenite malim koracima. Obećajte sebi da ćete vežbati šest nedelja. Toliko je potrebno da vidite prve promene na svom telu, posle kojih ćete teško odustati.

Angažujte trenera – Za početnike nije loše da prvih mesec dana izdvoje malo više novca i angažuju trenera koji će znati da ih motiviše. Društveni tipovi mogu da razmišljaju o grupnom vežbanju sa prijateljima ili kolegama. Obratite pažnju na instruktora – ako vam se ne sviđa, veća je šansa da ćete propustiti čas.

Uložite u opremu – Nemojte štedeti na kupovini patika, trenerki i druge opreme, jer što više novca potrošite, savest će vas gristi ako odustanete.

Ne preterujte – Kad ih uhvati početnički entuzijazam, ljudi su skloni da se iscrpljuju do iznemoglosti, ali tako ne dozvole telu da oseti sve prednosti vežbanja, pa samim tim i lakše dižu ruke.

Savet plus: Kažite svima da ste počeli da trenirate – biće vas sramota da brzo odustanete.

 

(b.i)

Continue Reading
Advertisement Girl with a jacket
Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Aktuelno

U Srbiji za deset godina 200 novih hotela – Odakle dolaze svi ti turisti

Pixabay

U Srbiji je prisutan trend ulaganja u hotelijerstvo. Za poslednjih deset godina otvoreno je 200 novih hotela, svake godine po 20. Stručnjak za hotelijerstvo Ivan Vitorović ističe da nema razvoja nijedne destinacije bez novih hotela, jer su oni nosioci tražnje. Navodi i da je hotelijerstvo u Srbiji na veoma zavidnom nivou i da su prosečne ocene od 8,5 do 9,5. Najavljuje da će Srbija u ovoj godini imati veći broj gostiju iz zapadne Evrope, kao i da će se vratiti turisti iz Kine.

Ivan Vitorović ističe da Beograd i Srbija postaju destinacije ne samo regionalne, već evropske i međunarodno priznate i da je to i razlog zašto je prisutan trend ulaganja u hotelijerstvo.

Za poslednjih deset godina u Srbiji je otvoreno 200 novih hotela, svake godine po 20.

Ukazuje da se za tih deset godina uglavnom završio ili je pri samom kraju proces privatizacije, da je bilo dosta renoviranja postojećih objekata, a da su u poslednjih pet godina veoma značajne grinfild investicije i ulaganja u nove objekte. – Pored Beograda nikli su veliki centri koji danas beleže blizu milion noćenja, poput Zlatibora, Kopaonika, Vrnjačke Banje, Sokobanje, a odnedavno je i Fruška gora značajna destinacija. Ima tu još prostora za istok Srbije koji je tek počeo sa nekim skromnim kapacitetima da se rađa kao destinacija – naglašava Vitorović.

Ocenjuje i da bi u narednih deset godina istočni i južni deo Srbije trebalo da dožive ekspanziju.

Rast hotelskih noćenja u celoj Srbiji

Navodi da je, prema poslednjim informacijama, Beograd u decembru zabeležio preko tri miliona noćenja u hotelima, što je za pola miliona više u poređenju s godinom pre korone 2019. Što se tiče cele Srbije to je 13 miliona noćenja, za oko dva miliona više. – Ako pogledate region, mi smo vrlo konkurentni s cenama. Nema razvoja nijedne destinacije bez novih hotela, oni su nosioci tražnje – smatra Vitorović. Dodaje i da je stanje hotelijerstva u Srbiji na veoma zavidnom nivou i da su prosečne ocene od 8,5 do 9,5, što je značajno.

Poručuje i da će verovatno u budućnosti hotelima nedostajati dodatni sadržaji, jer ljudi ne dolaze samo zbog hotela već zbog, kako navodi, „konzumiranja destinacije“.

Ko će biti gosti u ovoj godini

Tokom 2021. u Srbiji su dominirali turisti iz Indije, prošle godine gosti iz Rusije.

Vitorović procenjuje da nam ova godina donosi veći broj turista iz zapadne Evrope, otvaraju nove avio-linije koje će pospešiti kako dolazak poslovnih gostiju, tako i individualnih turista i grupa.

– Mislim da će biti rast iz Španije, Nemačke, Austrije i Italije. I to su sjajni gosti, oni mogu i da potroše i vrlo će vrednovati ono što mi možemo da ponudimo. S druge strane, ta tradicionalna tržišta će takođe biti popularna, poput Turske, Izraela i očekujemo da se vrati Kina ove godine – zaključio je Vitorović.

Continue Reading

Sponzorisano

Oznake

Istaknuto na YouTube




U trendu