Total Serbia ulaže u auto – perionice
Total Serbia, filijala francuske energetske kompanije Total, otvorila je prvu samouslužnu auto-perionicu u Srbiji, pod brendom Total Wash.auto
Total Wash je koncept, postoji od 2012. godine kao poseban brend perionica, nastao iz dugogodišnjeg iskustva u segmentu pranja automobila na pumpama. Danas broji preko 2.300 objekata u 46 zemalja sveta, a nekoliko godina zaredom osvaja nagrade za najbolji brend perionica u Francuskoj.
Prva Total Wash perionica u Srbiji otvorena je u Kovinu, u partnerstvu sa TOTAL QUARTZ Auto Servisom „Gulan“, u čijoj se neposrednoj blizini nalazi.
“Izuzetno me raduje se što smo započeli sa primenom Total Wash koncepta na ovim prostorima. Cilj na globalnom nivou nam je da se do 2025. proširimo na 50 zemalja i 3.000 objekata, a Srbija doprinosi našoj strategiji u regionu. Total Wash je danas brend za sebe, u Francuskoj je svakako omiljeni brend perionica. Nadamo se da će svi, koji posete novootvoreni objekat biti u prilici da se uvere, zbog čega je to tako i da će, jednom kada nam ukažu poverenje, Total Wash postati deo njihove rutine”, izjavila je Prisilija Dubokaž, direktorka kompanije Total za tržišta Srbije, Hrvatske i Slovenije.