„Najlepši“ pripejd broj košta 10.000 EUR – Ljudi u zamenu nude kuće i automobile
Čini se da su poslednjih godina pripejd kartice za mobilne telefone otišle u zaborav. Naime, većina korisnika kupuje telefone na rate, pa samim tim plaća i račune na mesečnom nivou u koje je uključen određena količina internet sadržaja, poziva i poruka.
Ipak, na sajtovima za prodaju pojavili su se oglasi u kojima ponuđači nude pripejd kartice, ni manje ni više nego za 10.000 EUR, a posebnim ih čini broj koji je lak za pamćenje i sastoji se od nekoliko sličnih cifara. Kako stoji u ponudi, ovo su „najlepši“ brojevi, a Zoran, jedan od oglašivača objasnio je za Telegraf Biznis zbog čega su toliko popularni.
Sagovornik tvrdi da telefon ne prestaje da mu zvoni, iako ova cena nije nimalo pristupačna. On objašnjava da je popularan jer su prve četiri cifre 0101, a prestižne firme obožavaju ovakve brojeve telefona.
– Vrlo je lak za pamćenje, ne mogu da živim od ponuda. Ne biste verovali koliko ljudi je zainteresovano. Kompanije i određeni privatni korisnici žele da imaju ovakav broj telefona i spremni su da ponude mnogo novca za njega – priča on.
Ipak, Zoran kaže da pristaje i na zamenu, te da nije nemoguće „zlatnu“ karticu platiti manjom kućom na periferiji ili vikendicom, a dodaje da je i pre nekoliko dana dobio zanimljivu ponudu.
– Pre neki dan čovek mi je ponudio svoj automobil u zamenu za ovaj broj – navodi on.
S obzirom na to da je broj ipak pravi prestiž, prema rečima sagovornika u svojoj kolekciji ima samo jedan. Iako je oglas postavljen pre nedelju dana, Zoran je odlučio da sačeka pravog kupca, koji će mu dati najbolje uslove, te se ova prodaja zapravo svela na neku vrstu licitacije. Odlučan je da čeka sve dok mu ne iskrsne nešto što neće moći da odbije, a kupcima poručuje da budu brzi.
Mnogi se pitaju ko bi ovoliku količinu novca dao na nekoliko cifara, međutim ovakvi brojevi telefona vrlo su popularni uglavnom u kompanijama jer im je stalo do toga da klijenti brzo upamte njihove brojeve, kao i da budu prepoznatljivi. Sa druge strane, drugi kupci teže ka tome da njihov broj bude zanimljiv i specifičan, pa su spremni da izdvoje i pravo malo bogatstvo za njih.