Povežite se sa nama

Poslovanje

Na sajmu u Kini proizvodi 18 kompanija iz Srbije

Objavljeno

on

Foto: Pexels

Na 2. međunarodnom sajmu robe široke potrošnje Kine i zemalja Centralne i Istočne Evrope (CEEC) u kineskom gradu Ningbou, Srbija se u okviru Nacionalnog paviljona predstavlja proizvodima 18 kompanija.

Danas je poslednji dan sajma, a promociju proizvodnog i izvoznog potencijala Srbije organizuju PKS i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomuinikacija.

Među srpskim kompanijama su one koje proizvode vina i pića, organske proizvode, džemove i namaze, suvo voće, dijetetske suplemente, jestiva ulja, kao i hranu i kozmetiku za kućne ljubimce, saopštila je PKS.

Direktorka predstavništva PKS u Kini Jelena Grubor Stefanović je izjavila da i pored otežanih uslova zbog pandemije i nemogućnosti učešća predstavnika kompanija, kineski partneri imaju priliku da se upoznaju sa proizvodima i ukusima Srbije.

CEEC Ekspo se sastoji iz tri segmenta, izložbe zemalja Centralne i Istočne Evrope, međunarodne izložbe robe široke potrošnje i stalne izložbe uvoznih proizvoda.

Održava se na 200.000 kvadratnih metara, uz 2.000 izlagača i više od 6.000 poslovnih partnera i kupaca.

„Vlada Kine je u cilju unapređenja trgovinske i ekonomske saradnje Kine i 17 zemalja Centralne i Istočne Evrope odredila je grad Ningbo kao platfomu za promociju robne razmene i ekonomske saradnje u skoro svim oblastima privrede. Ningbo namerava da uveze robu u vrednosti od 10 milijardi dolara iz zemalja Centralne i Istočne Evrope, što je velika šansa za kompanije iz Srbije“, kaže Jelena Grubor Stefanović.

„Verujemo da ćemo zajedničkim aktivnostima uspeti da predstavimo što više srpskih kvalitetnih proizvoda tržištu Kine i da će oni postati izbor kineskih potrošača prilikom kupovine“, istakla je Grubor Stefanović.

Nastavi sa čitanjem
Sponzorisano Girl with a jacket
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Poslovanje

Coca-Cola HBC Srbija i Bambi zajedno grade održivu budućnost

Objavljeno

on

Foto: Pexels

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija, 8. put za redom, objavila je Izveštaj o održivom poslovanju, koji prvi put obuhvata i rezultate kompanije Bambi.

Javnost je upoznata sa napretkom u oblasti održivosti postignutim tokom izazovne 2020. godine. Posvećenost principima odgovornog i održivog poslovanja ostala je konstantna, uprkos izazovnoj godini, navode iz kompanije.

„Zahvaljujući fenomenalnom timu, uspeli smo da za vrlo kratko vreme, u uslovima krize, transformišemo svoje poslovne procese tako da obezbedimo nesmetano funkcionisanje organizacije, ali i zaštitimo ljude. Nismo izneverili preko 1.600 zaposlenih, , ali ni 16.000 ljudi koliko čitav naš sistem podržava u povezanim delatnostima i sektorima privrede“, istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.

Ovo je prvi put da je izveštajem obuhvaćena i kompanija Bambi, koja je u julu 2019. godine postala deo Coca-Cola HBC porodice.

„Prvi put, deo smo jednog ovako značajnog Izveštaja i vrlo sam ponosan što je kompanija Bambi doprinela odličnim rezultatima. Iza nas je kompleksna godina koju smo savladali zahvaljujući neospornom kvalitetu našeg proizvodnog programa, stalnim inovacijama, ali i konstantnim unapređenjem odnosa sa partnerima i dobavljačima i spremnošću da odgovorimo na sve potrebe tržišta. Kao deo Coca-Cola HBC porodice, pripadamo izuzetnom timu od koga smo puno naucili,a posebno unapredili svoje operacije u oblasti održivog poslovanja. Prve rezultate tih zajedničkih napora možete pogledati upravo u izveštaju koji danas predstavljamo“, naveo je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.

Kompanija navodi, to što je tokom prošle godine sprovela preko 20 inovacija na svojim proizvodima i to od novih ukusa, različitih pakovanja pa sve do plasiranja inovativne ambalaže.

Ukupna podrška Coca-Cola Sistema lokalnoj zajednici tokom borbe protiv korona virusa iznosila je 600.000 evra.

Nastavi sa čitanjem

Sponzorisano

  • Brand studio

Sponzorisano

  • Turistička agencija VOS Travel

Oznake

Istaknuto na YouTube

turistička agencija VOS TRAVEL

U trendu