Connect with us

Aktuelno

Da li ste čuli za pojam „glasnih radnika“?

Pixabay

Nakon „tihog odustajanja“ pojavio se novi viralni trend u poslovanju koji pogađa američku radnu snagu. U pitanju su „glasni radnici“ i predstavljaju upravo one zaposlene koji provode više vremena govoreći o poslu nego što ga zaista obavljaju.

– U stvarnosti, „glasni radnici“ nisu ništa novo – priča Džo Galvin, šef firme za istraživanje za Fox Business i dodaje:

– Pokazivanje pred šefom je prilično tipično kancelarijsko ponašanje.

Sada, međutim, kako pojašnjava „ovi zaposleni razvijaju i prilagođavaju tradicionalne taktike i tehnike digitalnom, fleksibilnom radnom mestu za rad od kuće“. I tu nastaje problem.

Najbolji savet kada su u pitanju ovi trendovi je da održite otvorenu komunikaciju i uspostavite vreme jedan na jedan sa svojim timovima. Ako ste u stalnoj komunikaciji, možda ćete moći da uhvatite „glasnog radnika“ pre nego što situacija eskalira, govore stručnjaci.

Takođe, HR menadžeri moraju osluškivati zaposlene više nego ranije, imajući u vidu sve trendove koji se razvijaju u proteklih godinu dana.

Treba da identifikuju i pozabave se svim problemima sa trenutnim iskustvom zaposlenih – od loše tehnologije preko zastarele opreme do slabih performansi i šire – i odrede načine za poboljšanje ukupne kulture kompanije.

– Jaka kultura može ujediniti zaposlene i sprečiti „glasne radnike“ da „zagade“ radno mesto – zaključio je Galvin.

Continue Reading
Advertisement akcija ams


e arhiva
Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Aktuelno

Hyundai uvodi onlajn prodaju vozila od 2024.

Unsplash

Amazon i Hyundai Motor Company objavili su široko strateško partnerstvo sa ciljem da kupcima pruže nova inovativna iskustva. Ova strateška saradnja uključuje to da Amazon pokreće onlajn prodaju Hyundai vozila u SAD 2024. godine, da Hyundai koristi AWS kao preferiranog provajdera u informacionom oblaku što će pomoći u digitalnoj transformaciji, kao i Alexa Built-in iskustvo koje dolazi sa Hyundai vozilima sledeće generacije.

Novo iskustvo digitalne kupovine će olakšati potrošačima kupovinu novog automobila na mreži, koji će potom preuzeti ili će im ga lokalni zastupnici isporučiti u vreme koje im najviše odgovara. Kupci će moći da pretražuju vozila koja su dostupna na njihovom području na osnovu niza svojstava, uključujući model, opremu, boju i karakteristike, da odaberu svoj omiljeni automobil, a zatim da onlajn saznaju sve detalje o izabranim opcijama plaćanja i finansiranja – sve u okviru Amazon iskustva koje već poznaju i kome veruju.

Počevši od 2025. godine, kupci koji kupe Hyundai vozila sledeće generacije moći će i dok su u automobilu da pristupe Alexa iskustvu koje već imaju kod kuće. Vozači Hyundaija će moći jednostavno da zamole Alexu da pusti muziku, potkaste ili audio knjige, podesi podsetnike, ažurira liste obaveza i proverava kalendare.

Kupci će takođe moći da kontrolišu svoj pametni dom dok su na putu, kao što je naredba da se uključi grejanje stana dok vi još putujete kući, dvostruka provera zaključavanja vrata, upravljanje pametnim osvetljenjem kao i drugim Alexa mogućnostima.

Vozači će takođe moći da traže od Alexe ažurirane informacije o saobraćaju ili vremenske izveštaje i glasovnu kontrolu medijskog plejera ili navigacionog sistema u vozilu – sa određenim Alexa funkcijama koje će biti dostupne čak i kada je internet konekcija isprekidana ili nije dostupna.

Continue Reading

Sponzorisano

Sponzorisano

Oznake

Istaknuto na YouTube

U trendu