Biram Srbiju – Nova kampanja Turističke organizacije Srbije
Turistička organizacija Srbije predstavila je u podnožju Avalskog tornja novu kampanju, koja se odvija pod sloganom „Biram Srbiju“.
Tim povodom prisutnima su se obratili Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i gospodin Aleksander Bec, tim lider projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik GIZ-a. Događaju je prisustvovao i predstavnik Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, gospodin Nemanja Sarač.
– Turistička organizacija Srbije je i ove godine pripremila niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima, kako bi se odlučili za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravaka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje „Biram Srbiju“ – izjavila je u svom obraćanju direktorka Turističke organizacije Srbije, gospođa Marija Labović.
Deo promotivnih aktivnosti u okviru promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije, finansiran je iz projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam.
O značaju ovog projekta za turizam govorio je gospodin Aleksandar Bec.
– Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta – rekao je Bec.
Predstavljena je i nova brošura pod nazivom ,,Biraj Srbiju“, ali i izložba fotografija sa motivima naše zemlje, koja će biti dostupna posetiocima Avalskog tornja u narednih mesec dana. Osim TOS-a, svoje turističke ponude predstavile su i regionalne, gradske i lokalne turističke organizacije.