Povežite se sa nama

Ekonomija

Biram Srbiju – Nova kampanja Turističke organizacije Srbije

Objavljeno

on

Foto: Pixabay

Turistička organizacija Srbije predstavila je u podnožju Avalskog tornja novu kampanju, koja se odvija pod sloganom „Biram Srbiju“.

Tim povodom prisutnima su se obratili Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i gospodin Aleksander Bec, tim lider projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik GIZ-a. Događaju je prisustvovao i predstavnik Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, gospodin Nemanja Sarač.

Turistička organizacija Srbije je i ove godine pripremila niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima, kako bi se odlučili za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravaka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje „Biram Srbiju“ – izjavila je u svom obraćanju direktorka Turističke organizacije Srbije, gospođa Marija Labović.

Deo promotivnih aktivnosti u okviru promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije, finansiran je iz projekta #EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam.

O značaju ovog projekta za turizam govorio je gospodin Aleksandar Bec.

Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta – rekao je Bec.

Predstavljena je i nova brošura pod nazivom ,,Biraj Srbiju“, ali i izložba fotografija sa motivima naše zemlje, koja će biti dostupna posetiocima Avalskog tornja u narednih mesec dana. Osim TOS-a, svoje turističke ponude predstavile su i regionalne, gradske i lokalne turističke organizacije.

Nastavi sa čitanjem
Sponzorisano Girl with a jacket
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Turizam

Kroacija erlajns na 29 % broja putnika od pre pandemije

Objavljeno

on

Foto: Pixabay

Kroacija erlajns u junu je imala 66.014 putnika, što je 29 % broja putnika iz istog meseca 2019., prenosi specijalizovani portal Zamaaero.

Kroacija na letovima najviše koristi avion Dash-8 (58,6 %), ali sve više i porodicu aviona A320, pa je A319 imao 32,1 % operacija, a A320 9,3 %.

To još uvek znači da su dva do tri A320 prizemljena i da kompanija ima viška kapaciteta, za razliku od Er Srbije koja je na 16 sopstvenih aviona morala da od Smartvingsa uzme u zakup jedan boing 737-700.

Inače ove srede, Evropi je bilo 22.853 letova, što je 65 % letova iz 2019, ali i 6 % više letova nego pre dve nedelje.

Najviše letova ove srede imao je Rajaner (2019), pa Turkiš erlajns (1215), Er frans (811), Izidžet (807) i Lufthansa (734).

Među aerodromima najviše letova imao je Amsterdam (979), pa Istanbul (927), Pariz Šarl de Gol (886), Frankfurt (835) i Madrid (754).

Nastavi sa čitanjem

Sponzorisano

  • Brand studio

Sponzorisano

  • Amazonija

Oznake

Istaknuto na YouTube

turistička agencija VOS TRAVEL

U trendu