Na sajmu u Kini proizvodi 18 kompanija iz Srbije
Na 2. međunarodnom sajmu robe široke potrošnje Kine i zemalja Centralne i Istočne Evrope (CEEC) u kineskom gradu Ningbou, Srbija se u okviru Nacionalnog paviljona predstavlja proizvodima 18 kompanija.
Danas je poslednji dan sajma, a promociju proizvodnog i izvoznog potencijala Srbije organizuju PKS i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomuinikacija.
Među srpskim kompanijama su one koje proizvode vina i pića, organske proizvode, džemove i namaze, suvo voće, dijetetske suplemente, jestiva ulja, kao i hranu i kozmetiku za kućne ljubimce, saopštila je PKS.
Direktorka predstavništva PKS u Kini Jelena Grubor Stefanović je izjavila da i pored otežanih uslova zbog pandemije i nemogućnosti učešća predstavnika kompanija, kineski partneri imaju priliku da se upoznaju sa proizvodima i ukusima Srbije.
CEEC Ekspo se sastoji iz tri segmenta, izložbe zemalja Centralne i Istočne Evrope, međunarodne izložbe robe široke potrošnje i stalne izložbe uvoznih proizvoda.
Održava se na 200.000 kvadratnih metara, uz 2.000 izlagača i više od 6.000 poslovnih partnera i kupaca.
„Vlada Kine je u cilju unapređenja trgovinske i ekonomske saradnje Kine i 17 zemalja Centralne i Istočne Evrope odredila je grad Ningbo kao platfomu za promociju robne razmene i ekonomske saradnje u skoro svim oblastima privrede. Ningbo namerava da uveze robu u vrednosti od 10 milijardi dolara iz zemalja Centralne i Istočne Evrope, što je velika šansa za kompanije iz Srbije“, kaže Jelena Grubor Stefanović.
„Verujemo da ćemo zajedničkim aktivnostima uspeti da predstavimo što više srpskih kvalitetnih proizvoda tržištu Kine i da će oni postati izbor kineskih potrošača prilikom kupovine“, istakla je Grubor Stefanović.