Japanska kompanija Panasonic više neće da bude sponzor Olimpijskih igara
Objavljeno 10/09/2024
0
169 Views
Međunarodni olimpijski komitet (MOK) u četvorogodišnjem ciklusu dobija od sponzora više od dve milijarde dolara,
Japanska tehnološka kompanija Panasonic objavila je danas da nakon 37 godina više neće biti sponzor Olimpijskih igara.
U saopštenju nisu jasno saopšteni razlozi za raskid partnerstva, već se kompanija pozvala na stalne revizije toga kako sponzorstvo treba da se razvija, prenosi AP.
Panasonic spada među takozvanih 15 glavnih sponzora Olimpijskih igara među kojima su i Anheuser Busch InBev, Airbnb, Alibaba, Alianz, Atos, Bridgestone, Coca Cola, Deloit, Intel, Omega, P&G, Samsung, Toyota i Visa.
Pariz u periodu Olimpijskih igara posetilo 11,2 miliona turista, hotelijeri zadovoljni
Međunarodni olimpijski komitet (MOK) u četvorogodišnjem ciklusu dobija od sponzora više od dve milijarde dolara, a udeo Panasonica nije poznat.
Japanska novinska agencija Kiodo je pre nekoliko meseci navela, pozivajući se na anonimne upućene izvore, da je kompanija Toyota nezadovoljna načinom na koji Međunarodni olimpijski komitet koristi sponzorski novac.
Kako navode izvori iz Toyote, novac koji dobija MOK „nije efikasno iskorišćen za podršku sportistima i promociju sporta“.
Za sada nije sasvim jasno da li će Tojota i nadalje biti sponzor Olimpijskih igara.