Da li ste čuli za pojam „glasnih radnika“?
Nakon „tihog odustajanja“ pojavio se novi viralni trend u poslovanju koji pogađa američku radnu snagu. U pitanju su „glasni radnici“ i predstavljaju upravo one zaposlene koji provode više vremena govoreći o poslu nego što ga zaista obavljaju.
– U stvarnosti, „glasni radnici“ nisu ništa novo – priča Džo Galvin, šef firme za istraživanje za Fox Business i dodaje:
– Pokazivanje pred šefom je prilično tipično kancelarijsko ponašanje.
Sada, međutim, kako pojašnjava „ovi zaposleni razvijaju i prilagođavaju tradicionalne taktike i tehnike digitalnom, fleksibilnom radnom mestu za rad od kuće“. I tu nastaje problem.
Najbolji savet kada su u pitanju ovi trendovi je da održite otvorenu komunikaciju i uspostavite vreme jedan na jedan sa svojim timovima. Ako ste u stalnoj komunikaciji, možda ćete moći da uhvatite „glasnog radnika“ pre nego što situacija eskalira, govore stručnjaci.
Takođe, HR menadžeri moraju osluškivati zaposlene više nego ranije, imajući u vidu sve trendove koji se razvijaju u proteklih godinu dana.
Treba da identifikuju i pozabave se svim problemima sa trenutnim iskustvom zaposlenih – od loše tehnologije preko zastarele opreme do slabih performansi i šire – i odrede načine za poboljšanje ukupne kulture kompanije.
– Jaka kultura može ujediniti zaposlene i sprečiti „glasne radnike“ da „zagade“ radno mesto – zaključio je Galvin.