Viber napredne alatke za optimizaciju plasmana reklama
Rakuten Viber predstavio napredne alatke za optimizaciju plasmana reklama i efikasnost rezultata kroz partnerstvo sa DoubleVerify
Beograd, 17. decembar 2025. – Rakuten Viber je objavio partnerstvo sa DoubleVerify, vodećom globalnom softverskom platformom za verifikaciju kvaliteta medija, optimizaciju performansi reklamnih kampanja i potvrđivanje zacrtanih promotivnih ciljeva. Kroz ovu saradnju, reklameri će biti sigurni da njihove reklame na Viberu prate pravi korisnici – uz pouzdanu ponudu Viberovog reklamnog inventara. Ovaj pristup ima za cilj da se očuva i zaštiti njihova reputacija i omogući učinkovit utrošak sredstava za njihove reklamne kampanje.
Desetine hiljada reklamera koriste Viber kako bi svojim oglasima na toj platformi dopreli do njegovih izuzetno aktivnih korisnika širom sveta. DoubleVerify tehnologija je u stanju da pregleda pozicije na kojima su njihovi oglasi objavljeni, prati procenat njihove vidljivosti i pruža kompanijama i brendovima transparentnost o njihovim reklamnim kampanjama kako bi bili sigurni da se njihove kampanje obraćaju pravoj ciljnoj javnosti i ostvaruju korisne rezultate.

Koristi za brendove koji objavljuju reklame na Viberu su:
- Merenje podesnosti brendova i plasman reklama uz odgovarajući sadržaj
- Praćenje vidljivosti reklama i pročišćavanje nevažećeg saobraćaja
- Praćenje uticaja, merenje rezultata kampanje i njihova dalja optimizacija kroz analizu granularnog kvaliteta medija i performansi
Tokom druge polovine prošle godine, ukupni lažni internet saobraćaj prema reklamama generisan od strane čet-botova je porastao za 86%. Istovremeno, 6 od 10 reklamera su izrazili brigu o tome gde njihove reklame konačno bivaju plasirane i u kom kontekstu se pojavljuju. Sa ciljem da se odgovorno posveti tom pitanju – Viber još pouzdanije kreira bezbedni ambijent za plasman reklamnih kampanja brendova, što predstavlja važan naredni korak za reklamnu industriju.
“Bezbednost i privatnost nalaze se u osnovi svega što predstavlja Rakuten Viber,” izjavio je Žan-Mark Alomasor (Jean-Marc Alomassor), Viši direktor za reklamna rešenja aplikacije Rakuten Viber. “Naše partnerstvo sa DoubleVerify reklamerima pruža spokojnost i samopouzdanje pri plasmanu njihovih kampanja, koje će kod nas biti bezbedne, transparentne i uticajne.”
“Ova saradnja nam omogućava da podržimo Rakuten Viber u postizanju najviših standarda reklamnih kampanja i njihovu efikasnost,” napomenuo je Dejvid Godard (David Goddard), viši potpredsednik za razvoj poslovanja, merenja i izdavačka rešenja pri DoubleVerify. “Zajedno ćemo pomoći reklamerima da dopru do svoje ciljne javnosti u pouzdanom i interaktivnom okruženju.”

O aplikaciji/kompaniji Rakuten Viber
Rakuten Viber je jedna od najpouzdanijih i najpreuzimanijih aplikacija na svijetu. Pomažemo ljudima da ostanu povezani na bezbjedan način, i bilo da provode dragocene trenutke sa porodicom i prijateljima, razvijaju posao ili se bave stvarima koje vole – sve to mogu činiti na jednom mjestu! Kao super aplikacija, Viber nudi usluge koje korisnicima olakšavaju svakodnevni život. Rakuten Viber je članica Rakuten Group, Inc., globalnog lidera u oblastima e-trgovine, finansijskih tehnologija, digitalnog sadržaja i komunikacija.
O kompaniji DoubleVerify
DoubleVerify (“DV”) (NYSE: DV) je vodeća specijalizovana platforma za medijsku efikasnost koja koristi AI radi postizanja izuzetnih rezultata za globalna tržišta, izdavače i brendove. Unapređivanjem medijske efikasnosti i performansi, DV osnažuje ekosistem onlajn reklamiranja, sa akcentom na očuvanje odgovarajuće ravnoteže vrednosti među kupcima i prodavcima digitalnih medija. Saznajte više na www.doubleverify.com .












