Povežite se sa nama

Magazin

Sedam zlatnih pravila dobrog života – Kako da prihvatite svoje neuspehe

Objavljeno

on

Andrej Kurpatov, čuveni ruski doktor psihoterapeut, pisac i kolumnista mnogih publikacija, postavio je zlatna pravila svog života.

Nikada ne prebacujte odgovornost za ono što vam se događa u životu na leđa drugog

Razumem da postoji konstantno iskušenje da krivite drugog, to je možda i najlakše i time opravdavate sebe. Ali moći ćete naći onda kada budete potpuno prihvatili da ste autor svih svojih neuspeha i kreator svih svojih uspeha.

Prihvatite činjenicu da ne možete promeniti prošlost – gotovo je

Možemo uticati samo na budućnost, a ona zavisi od toga šta radimo sada. Ne očekujte da će vaše buduće ja biti umoljivo, morate raditi najbolje što možete da bi vam se budućnost smešila.

Odbacite iluziju da možete promeniti druge

Podsvesno, svi imamo tu naivnu iluziju da možemo nekoga promeniti. Kao rezultat toga, patimo, jer ne možemo to sprovesti u delo. Samo okolnosti mogu promeniti ljude – sve ostalo je samo percepcija prevare. Dopustite drugima da budu različiti, da budu ono što jesu.U nekom trenutku, možda ćete čak početi uživati u njima.

Ljudima smo potrebni jaki

Niko vas ne treba kada ste slabi, umorni, kada patite ili kada ste nesrećni. Ako se ljudi pretvaraju da vas vole kada ste slabi, samo vas lažu. Ne podležite takvim lažima. Jednostavno se složite s apsolutnošću ovog pravila, izdahnite, pokušajte se oraspoložiti…

Svi naši postupci imaju posledice

U stvari, mi uvek biramo – ne šta ćemo raditi, već šta će izaći kao rezultat naših postupaka. Zato, uvek razmišljajte o posledicama. Tako će biti manje glupih stvari koje vam se događaju u životu.

Radite ono što je vama zaista važno

Ako se pitate što je smisao života, najverojatnije ste pomalo depresivni. Ono što je najvažnije nije „smisao života“, već osećaj da živite svoj život smisleno. Radite ono što smatrate da vam je od velike važnosti. Ne zaboravite se podsetiti na to s vremena na vreme. Nemojte slepo pratiti uspeh, samo zato što većina oko vas to radi. Ako jednostavno radite ono što osećate da je važno, uspeh će vam sigurno doći.

Nemojte trošiti vreme i energiju na one kojima nije stalo do vas ili na one koji vas ne vole

U ovom svetu, postoji mnogo ljudi kojima se sviđate i s kojima bi život bila potpuna radost. Samo nemojte biti zatvorena i sumnjičava osoba. Verujte mi – otvorenost i dobrota će vam pomoći da dobijete sve dobrobiti.

Nastavi sa čitanjem
Sponzorisano Girl with a jacket
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Magazin

Bar jedna banana dnevno – poboljšava rad srca, pomaže kod anemije, probave

Objavljeno

on

Foto: Unsplash

Zdravstvene prednosti banana uveriće Vas da pojedete barem jednu dnevno i tako oterate lekara. Banana je najukusnija i najbogatija hrana, koja se vrlo često koristi u indijskoj kuhinji. Možete ih jesti ​​u raznim oblicima – sirovim, u voćnim napicima ili kao čips… Mnogi nisu svesni da su banane izvor esencijalnih vitamina i minerala poput vitamina A i B, kalijuma i magnezijuma.

To znači da povoljno utiču na nivo krvnog pritiska, regulišu telesnu težinu, poboljšavaju probavu i rad srca. Štaviše, banana trenutno podiže energiju i sadrži samo 90 kalorija po komadu. Dok razmišljate o receptima u kojima možete da koristite banane, evo 5 razloga zašto biste ovaj dar prirode morali da uvrstite u svoju ishranu.

Bolji rad srca

Banana je bogata vlaknima, magnezijumom i kalijumom, koji mogu da poboljšaju zdravlje srca kao nijedna druga hrana. Jedenje banana može pomoći u ublažavanju napetosti, čime se smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti i koronarne bolesti srca. Kalijum u bananama pomaže u regulaciji otkucaja srca, krvnog pritiska i održava mozak budnim.

Brže mršavljenje

Banane imaju relativno malo kalorija, što je dobra vest za one koji žele da smršaju. Banana prosečne veličine ima nešto više od 90 kalorija i bogata je vlaknima, što utiče na usporavanje probave i dugotrajan osećaj sitosti.

Poboljšana probava

Banane su bogate vodom i vlaknima, što je izvrsno za probavu. Topiva vlakna apsorbuju vodu, što pomaže u održavanju meke stolice. Ovom popisu možemo dodati da pomažu u obnavljanju elektrolita, poput kalijuma, koji se često gube prolivom ili povraćanjem. Sadrži i otporni skrob (posebno ako koristite kuvane, manje zrele banane), koji pospešuje zaceljivanje creva.

Pomaže kod anemije

Banane imaju visok udeo gvožđa, pa mogu pomoći u lečenju anemije (znatno smanjen broj crvenih krvnih zrnaca). Visok sadržaj gvožđa u bananama može podstaći proizvodnju hemoglobina u krvi i pomoći u borbi protiv anemije. Osim toga, vitamin B6 u bananama reguliše nivo glukoze u krvi, što može pomoći osobama s anemijom.

Poboljšava san i raspoloženje

Banane su bogate kalijumom, što pomaže opuštanju mišića nakon napornog dana. Vitamin C u bananama podržava zdravu funkciju mozga tako što proizvodi serotonin, hormon koji utiče na vaš ciklus spavanja, kao i na raspoloženje i sposobnost upravljanja stresom i/ili bolom. Osim toga, banane sadrže triptofan, aminokiselinu, koja može da pomogne u održavanju pamćenja i regulisanju raspoloženja.

Sledeći put kada pomislite da ste već pojeli dovoljno povrća i voća, imajte na umu brojne dobrobiti, koje imate od jedenja banana i dodajte ih u svoju svakodnevnu ishranu.

Nastavi sa čitanjem

Sponzorisano

  • Turistička agencija VOS Travel

Sponzorisano

  • Amazonija

Oznake

Istaknuto na YouTube

U trendu