Radovi na deonici autoputa Preljina – Pakovraće ušli u poslednju etapu
Gotovo da se na prvi pogled može zaključiti da su radovi na deonici autoputa Preljina – Pakovraće ušli u poslednju etapu.
Pitanje je dana kada će se na ovoj trasi videti prvi automobili, dan ili dva pre, ili posle Nove godine, piše RINA.
Cela deonica u dužini od 31 kilometar je u potpunosti asfaltirana, kao i urađena zaštitina ograda, koja će ubuduće čuvati sve vozače od većih saobraćajnih nezgoda.
„Ne zaostajemo za Nemačkom u tom pogledu, jer mi smo izvoznici i za zemlje Evropske unije. Zaštitne ograde su iste one koje i Nemci ugrađaju na svojim putevima. Najveća zaštita je na mostovima, a ograda može da izdrži i udar šlepera, koji se kreće velikom brzinom i pod punim je teretom“, rekao je za RINU Zoran Bojović ispred kompanije „Unipromet“, koja se bavi proizvodnjom i postavljanjem zaštitnih ograda.
Izgradnjom deonice auto-puta od Preljine do Požege rasteretiće se obilaznica oko Čačka i magistralni put, koji prolazi kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru. Na taj način smanjiće se saobraćajne gužve, ali i broj udesa, koji su na ovoj deonici puta česta pojava. Nakon probijanja prvog tunela u mestu Trbušani kod Čačka, na oduševljenje svih vozača, već su vidljivi i prvi kilometri asfalta na „Milošu Velikom“.
„Građani su previše čekali, o ovom auto-putu priča se punih 50 godina, a tek poslednjih se intenzivno na tome i radi. Deonica auto-puta od Preljine do Požege dugačka je 31 kilometar i jedna je od najtežih, koja se trenutno gradi u Srbiji, jer se na njoj nalazi veliki broj nadvožnjaka, mostova i tunela“, rekao je za RINU Tomislav Momirović, ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture.