Connect with us

Aktuelno

Novi lagani sportski automobil: Porsche 911 Carrera T

Porsche 911 Carrera T

Porsche dodaje novog člana 911 porodici modela sa laganim sportskim automobilom, 911 Carrera T. Slovo „T“ je skraćenica za „touring“ i opisuje modele koji nude izrazito autentično iskustvo vožnje sa izuzetno sportski orijentisanom opremom.

Standardni 911 T model ima ručni menjač sa sedam brzina. Dostupan je i PDK menjač sa osam brzina. Zadnja sedišta su izostavljena. Sa PASM sportskom suspenzijom koja automobil spušta za 10 mm i umanjenom izolacijom, novi 911 Carrera T model je oličenje autentičnosti i uzbudljivog užitka u vožnji. Možete ga „osetiti“ tokom vožnje zavojitim planinskim i seoskim putevima – a možete ga i čuti. Zvuk šestocilindričnog bokser motora sada je još upečatljiviji i prisutniji u unutrašnjosti.

PASM sportska suspenzija i Sport Chrono paket dolaze kao standardna oprema

Novi 911 Carrera T zauzima poziciju između 911 Carrera i 911 Carrera S modela. Carrera T od baznog modela 911 usvaja biturbo motor sa 283 kW (385 KS) i obrtnim momentom od 450 Njutnovih metara, koji ovom sportskom automobilu daje ubrzanje od nule do 100 km/h za 4,5 sekunde i maksimalnu brzinu od 291 km/h. Standardna oprema iz modela Carrera S sa ručnim menjačem pojačana je Porsche Torque Vectoring (PTV) sistemom sa mehaničkom blokadom zadnjeg diferencijala. 911 Carrera T takođe kao deo standardne opreme ima Sport Chrono paket i PASM sportsku suspenziju (-10 mm) – ove karakteristike, u kombinaciji sa motorom od 385 KS nudi samo Carrera T. Dostupne su kao opcija u modelu 911 Carrera S. Na vaš zahtev, model Carrera T se može naručiti i sa opcionim upravljanjem zadnjom osovinom, koje je obično rezervisano za modele od Carrera S naviše.

Karakteristike opreme specifične za „T“ modele uključuju 20-inčne i 21-inčne Titanium Grey Carrera S točkove spreda i nazad, sa gumama veličine 245/35 (spreda) i 305/30 (nazad). 911 Carrera T dolazi sa sportskim GT volanom, sportskim izduvnim sistemom i sportskim „Sports Seats Plus“ sedištima (četvorosmerna, električna). Sa težinom od samo 1.470 kg, 911 Carrera T sa ručnim menjačem je najlakši automobil iz serije 911 sa baznim motorom, koji je 35 kg lakši od 911 Carrera modela sa standardnim PDK menjačem sa osam brzina. Kod 911 Carrera modela, ručni menjač više nije dostupan. Osim izostavljenih zadnjih sedišta i smanjene izolacije, lagano staklo i lagana baterija skidaju dodatnu težinu.

Koncept Touring automobila pokazao se uspešnim na nekoliko linija modela

„T“ u oznaci modela Porsche 911 Carrera T označava „touring“ i istorijski je nastalo kao homologacija modela 911 T kao „touring“ automobila 1968. godine. Ovaj prvi 911 T prodavan je do 1973. godine, a 2017. godine Porsche je oživeo purističku 911 verziju sa 911 Carrera T iz 991 linije modela. Od tada je koncept ogoljene, ali ipak izuzetno sportske postavke uspešno sproveden i na druge linije modela sa modelima 718 Cayman T, 718 Boxster T i Macan T.

Ekskluzivni detalji iznutra i izvan

Eksterijerom se Porsche 911 Carrera T izdvaja od ostatka linije modela sa naglašenim detaljima u tamnosivoj (Dark Grey) boji. Kontrastni elementi kao što su gornje i donje trake na spojnim retrovizorima, novi logotipi na vratima i logotipi na zadnjoj strani, te ukrasne trake na rešetkama na zadnjoj strani u Agate Grey nijansi. Na gornjem delu vetrobranskog stakla nalazi se zatamnjeni sloj sive boje. Izduvne cevi sportskog izduvnog sistema su u crnoj boji visokog sjaja. Sve to daje novom 911 Carrera T modelu još ekstrovertniji i dinamičniji izgled.

Sportske karakteristike automobila u unutrašnjosti su naglašene standardnim četverosmernim „Sports Seats Plus“ sedištima. Dekorativna traka u mat crnoj boji i ukrasni umeci u crnoj boji visokog sjaja zaokružuju „T“ enterijer. Kupci koji traže još veću prepoznatljivost mogu odabrati opcionalni Carrera T izgled enterijera. U tom slučaju dobijaju dodatne sigurnosne pojaseve u kontrastnim Slate Grey ili Lizard Green bojama. Isto vredi i za ukrasne šavove, logotip 911 je utisnut u naslone za glavu i pruge koje idu niz središte sedišta. Podne prostirke takođe kao opciju nude logotip i šavove u Lizard Green i Slate Grey bojama.

Mali, ali izuzetan izbor opcija i boja

911 Carrera T kao opciju nudi „Adaptive Sports Seats Plus“ prilagodljiva sportska sedišta (18-smjerna, električna), kao i dodatno sportska i izuzetno lagana sedišta koja imaju središta presvučena Race Tex materijalom. Carrera T izgled enterijera nudi se sa opcionalnim proširenim kožnim enterijerom. Nasloni za ruke na unutrašnjoj strani vrata i središnjoj konzoli takođe su od kože, zajedno s gornjim delovima komandne table i trakama na unutrašnjoj strani vrata.

Novi 911 Carrera T je dostupan u četiri boje Crna, Bela, Guards Red i Racing Yellow, kao i u četiri metalik završne obrade Deep Black, Gentian Blue, Ice Grey i GT Silver. Dostupne posebne boje su Chalk, Ruby Star Neo, Carmine Red, Shark Blue i Python Green. Kupci modela 911 Carrera T takođe imaju mogućnost korišćenja Paint to Sample programa, koji nudi boje u preko 110 dostupnih tonova boja.

Porsche 911 Carrera T će se naći u prodaji kod prodavaca u februaru 2023. godine i već sada se može naručiti. Cena u Nemačkoj počinje od 123.845 € sa PDV-om i opremom specifičnom za zemlju.

 

(b.i)

Continue Reading
Advertisement Girl with a jacket
Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Aktuelno

U Srbiji za deset godina 200 novih hotela – Odakle dolaze svi ti turisti

Pixabay

U Srbiji je prisutan trend ulaganja u hotelijerstvo. Za poslednjih deset godina otvoreno je 200 novih hotela, svake godine po 20. Stručnjak za hotelijerstvo Ivan Vitorović ističe da nema razvoja nijedne destinacije bez novih hotela, jer su oni nosioci tražnje. Navodi i da je hotelijerstvo u Srbiji na veoma zavidnom nivou i da su prosečne ocene od 8,5 do 9,5. Najavljuje da će Srbija u ovoj godini imati veći broj gostiju iz zapadne Evrope, kao i da će se vratiti turisti iz Kine.

Ivan Vitorović ističe da Beograd i Srbija postaju destinacije ne samo regionalne, već evropske i međunarodno priznate i da je to i razlog zašto je prisutan trend ulaganja u hotelijerstvo.

Za poslednjih deset godina u Srbiji je otvoreno 200 novih hotela, svake godine po 20.

Ukazuje da se za tih deset godina uglavnom završio ili je pri samom kraju proces privatizacije, da je bilo dosta renoviranja postojećih objekata, a da su u poslednjih pet godina veoma značajne grinfild investicije i ulaganja u nove objekte. – Pored Beograda nikli su veliki centri koji danas beleže blizu milion noćenja, poput Zlatibora, Kopaonika, Vrnjačke Banje, Sokobanje, a odnedavno je i Fruška gora značajna destinacija. Ima tu još prostora za istok Srbije koji je tek počeo sa nekim skromnim kapacitetima da se rađa kao destinacija – naglašava Vitorović.

Ocenjuje i da bi u narednih deset godina istočni i južni deo Srbije trebalo da dožive ekspanziju.

Rast hotelskih noćenja u celoj Srbiji

Navodi da je, prema poslednjim informacijama, Beograd u decembru zabeležio preko tri miliona noćenja u hotelima, što je za pola miliona više u poređenju s godinom pre korone 2019. Što se tiče cele Srbije to je 13 miliona noćenja, za oko dva miliona više. – Ako pogledate region, mi smo vrlo konkurentni s cenama. Nema razvoja nijedne destinacije bez novih hotela, oni su nosioci tražnje – smatra Vitorović. Dodaje i da je stanje hotelijerstva u Srbiji na veoma zavidnom nivou i da su prosečne ocene od 8,5 do 9,5, što je značajno.

Poručuje i da će verovatno u budućnosti hotelima nedostajati dodatni sadržaji, jer ljudi ne dolaze samo zbog hotela već zbog, kako navodi, „konzumiranja destinacije“.

Ko će biti gosti u ovoj godini

Tokom 2021. u Srbiji su dominirali turisti iz Indije, prošle godine gosti iz Rusije.

Vitorović procenjuje da nam ova godina donosi veći broj turista iz zapadne Evrope, otvaraju nove avio-linije koje će pospešiti kako dolazak poslovnih gostiju, tako i individualnih turista i grupa.

– Mislim da će biti rast iz Španije, Nemačke, Austrije i Italije. I to su sjajni gosti, oni mogu i da potroše i vrlo će vrednovati ono što mi možemo da ponudimo. S druge strane, ta tradicionalna tržišta će takođe biti popularna, poput Turske, Izraela i očekujemo da se vrati Kina ove godine – zaključio je Vitorović.

Continue Reading

Sponzorisano

Oznake

Istaknuto na YouTube




U trendu