Aktuelno
Napao vas je pas? Samo ostanite mirni i izgovorite ovo

Na ulici svakodnevno srećemo pse lutalice. Međutim, nastaje problem ukoliko se ponašaju neprijateljski. Stručnjaci su podelili savete kako da se zaštitite i sprečite ujed psa.
Prvo pokušajte da ostanete mirni
Psi zaista osećaju ljudski strah. Ako je pred vama agresivan pas, teško je smiriti se. Za početak treba da prestanete da vičete, mašete rukama i ne treba da bežite. Ovakve aktivnosti izdaće vaš strah i nervozu, a pas će dobiti direktan signal za napad.
Usporite kretanje
Ako je pas na vašem putu, odmah smanjite brzinu kretanja. Polako se okrenite u drugu stranu i nastavite lagano da se krećete, prateći psa perifernim vidom. Najbolje bi bilo da se zaustavite i da opustite ruke duž tela. Tako ćete izbeći pažnju životinje.
Ne gledajte psa u oči
Direktan kontakt očima sa psom može pojačati njegovu agresiju. Takav pogled životinja doživljava kao pretnju. Psa treba gledati sa strane. Onda će shvatiti da ne predstavljate pretnju, i najverovatnije će samo proći pored vas.
Odvucite mu pažnju
U ovakvoj situaciji pomoći će bilo koja stvar koja vam je pri ruci. Dajte psu vašu flašu, cipelu ili ranac – sve što on može zagristi. Tako se možete polako udaljiti, izbegavajući posledice.
Dajte mu komandu
Ako pas nastavi da pokazuje agresiju, okrenite mu se licem, pri tome nastavljajući da gledate malo u stranu, i dajte mu komandu da ode. Bitno je da vaš glas u tom trenutku bude siguran. Ne smete da pretite ili histerično vrištite. Efikasne su komande: „Ne!“ i „Nazad!“ Nakon što ih pas čuje, on će se uplašiti i skloniti u stranu.
Aktuelno
Netflix počeo primenu strožih mera za deljenje lozinke na svom najvećem tržištu

Netflix je u Americi, na svom najvećem tržištu, konačno započeo naplatu deljenja lozinke sa korisnicima koji nisu članovi domaćinstva pretplatnika. Striming servis je omogućio pretplatnicima koji su na standardnim i premijum paketima, a koje plaćaju 15,5 odnosno 20 USD mesečno, da imaju jednu osobu sa kojom mogu da dele šifru i izvan svoje kuće i to po ceni od 8 USD za mesec dana.
To je samo 2 USD jeftinija opcija u odnosu na to da korisnik odabere osnovni paket ove kompanije.
Iako još nije objavljeno kako će Netflix uspevati da prepozna identitet korisnika ili naloga, iz kompanije kažu da će i dalje svi članovi domaćinstva koji su pretplaćeni moći da strimuju serije i filmove bez obzira na to gde se nalaze.
Procenjuje se da je poslednjih godina više od 100 miliona ljudi širom sveta koristilo lozinku koju su sa njima podelili prijatelji ili članovi porodice, a da nisu morali da plate. Kompanija ima inače 232,5 miliona pretplatnika iz celog sveta koji najviše doprinose prihodima platforme koji su prošle godine dostigli 32 mlrd USD.
Slab rast broja pretplatnika u poslednjoj godini, kao i gubitak starih, naveo je kompaniju da promeni raniju praksu i privoli one koji su njihove usluge besplatno koristili, da počnu da plaćaju.
Sprečavanje deljenja lozinke najpre je počelo u Kanadi, Novom Zelandu, Portugalu i Španiji, a zatim i u Latinskoj Americi.
Pored toga, pre nego što su primenili još strože mere, najavili su i opciju prebacivanja profila, kako bi i oni korisnici koji su do sada gledali preko tuđih lozinki, mogli da sačuvaju dosadašnju istoriju pregleda.
Netflix je takođe ponudio i jeftiniji paket, koji košta 7 USD mesečno, ali koji podrazumeva da se tokom serija i filmova koje korisnici gledaju, prikazuju i reklame. Od tada su dobili još devet miliona pretplatnika, od kojih se nisu svi opredelili za jeftiniji plan, piše Euronews.
Neka se spreme Britanci
Netflix je takođe kontaktirao korisnike u Velikoj Britaniji, kojih ima oko 15 miliona i obavestio ih da će uskoro i oni ostati bez opcije deljenja lozinke. U mejlu koji su pretplatnici dobili, stoji da im se savetuje da radi dodatne sigurnosti, promene lozinku.
Srbija još nije na spisku zemalja u kojima počinje naplata ove usluge, ali je pitanje trenutka kada će se plan i ovde realizovati. Inače, Netflix je za neke zemlje, uključujući i Srbiju, ažurirao cene pretplate za svoje postojeće pakete, pa tako Basic paket sada košta 4,99 EUR (ranija cena je iznosila 7,99 EUR), Standard paket košta 7,99 EUR (ranija cena je bila 9,99 EUR), dok Premium paket sada košta 9,99 EUR (stara cena 11,99 EUR).
Prema pisanju Wall Street Journal, cene su niže i u nekim zemljama na Bliskom istoku, u subsaharskoj Africi, Latinskoj Americi i Aziji.
Sponzorisano

Sampdorija izbegla stečaj

Mesi prelazi u Al Hilal?

Fred Wesley & The New JB’s 1.jula u Bluz i Pivo

Olga Danilović u drugom kolu Rolan Garosa

Cedevita Olimpija izjednačila protiv Partizana

Kecmanović izgubio praktično dobijeni meč sa Vavasorijem

Pesnik Miodrag Raičević dobio nagradu „Đura Jakšić“

Egonu Savinu pripala nagrada „Dejan Mijač“

Otvorena izložba karikatura „Mali Pjer“ u Beogradu

Predrag Daničić objavio video za „Oath Of Silence“

Dušan Petrović ima novi video – pogledajte „De Bop“!

Muzička industrija 10 – Direktor ZIS Vladimir Marić

Muzička industrija 9 – Rodoljub Stojanović

Muzička industrija 8 – Ana Stanić

Dušan Petrović objavio spot za pesmu „Costa Blues“

Muzička industrija 7 – Dragan Brajović

Muzička industrija – Novinar i autor Aleksandar Žikić

Iggy Pop ima novi spot – pogledajte video za „Strung Out Johnny“
Oznake
Istaknuto na YouTube
U trendu
- Biznis7 dana ago
Vlasnik Grand kafe kupuje Donkafu – čeka se dozvola Komisije za zaštitu konkurencije
- Kultura1 dan ago
Hladna lejdi – BendOver imaju novi spot!
- Izložbe5 dana ago
Izložba „Sveti lekari besrebrenici“ od 1. juna
- Privreda7 dana ago
Setva u Srbiji – Suncokret i šećerna repa beleže značajan porast
- Ekonomija7 dana ago
Gasprom saopštio da beleži pad profita od 40 % za 2022. godinu
- Politika region6 dana ago
Srpska napredna stranka zvanično najavila skup „Srbija nade“ za petak u Beogradu
- Politika region6 dana ago
Ana Brnabić otkazala sastanak sa grupom američkih senatora