Mlekara Šabac u godini jubileja ima novi logo
Mlekara Šabac je jedan od lidera srpske mlekarske industrije i najveći domaći izvoznik mlečnih proizvoda, a od sada ova kompanija ima novi logo.
“U godini jubileja, Mlekara Šabac sa ponosom gleda na tradiciju proizvodnje mleka i mlečnih proizvoda dugu 90 godina, zbog čega hrabro uvodimo inovacije za dalji razvoj i budućnost. Jubilej, kao i značajna unapređenja i inovacije u proizvodnji, logično prati i novi vizuelni identitet – pre svega redizajnirani logo i slogan ‘Stvaramo s ljubavlju’, koji će uskoro poneti kompletan proizvodni portfolio Mlekare Šabac i do kojeg smo zajednički došli sa Slavimirom Stojanovićem i njegovim FUTRO Design studijom”, izjavila je Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija.
Čast da prva ponese novi logo ima Šabačka – brend belog mekog sira. Za sve ljubitelje sirnih namaza, bez konzervansa i aditiva, stižu Sirko i A la Kajmak u unapređenoj i praktičnijoj ambalaži, koja se može u potpunosti reciklirati, sa čvrstim poklopcem, koji dodatno čuva svežinu i kvalitet ovih namaza stvorenih po tradicionalnoj recepturi od domaćeg mleka. Na taj način Mlekara Šabac potvrđuje nameru da aktivno doprinese inicijativama, koje sve više potrošača očekuje od svojih omiljenih prehrambenih brendova – da bitno utiču na smanjenje bacanja neiskorišćene hrane, kao i na reciklažu ambalaže, koje u praksi značajno doprinose očuvanju životne sredine i podizanju kvaliteta života.