LVMH izgubio lidersku poziciju na tržištu – Ko je novi kralj luksuza modne kuće?
Objavljeno 16/04/2025
0
120 Views

To se dogodilo posle razočaravajuće objave o prihodima holdinga specijalizovan za proizvodnju luksuzne robe u prvom tromesečju, preneo je Rojters.
Prema poslednjem kvartalnom izveštaju, akcije LVMH-a pale su za 7 odsto, čime je njegova tržišna kapitalizacija smanjena na 246 milijardi evra, što je manje u poređenju sa 247 milijardi evra, koliko momentalno vredi Hermes, takođe francuska eminentna modna kuća.
LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), koji obuhvata i vrhunske brendove kao što su Luj Viton, Dior, nakit Tifani i kozmetički lanac Sefora (Sephora), napravio je slabije rezultate od očekivanih u prvom kvartalu, nakon što su američki kupci smanjili kupovinu kozmetičkih proizvoda i konjaka, a i prodaja u Kini je ostala loša.
Dobrodošli na portal “IzPrveRuke”. Korišćenjem bilo kog dela portala i/ili aplikacije automatski prihvatate aktuelne Uslove korišćenja. Prihvatanjem Uslova korišćenja dajete svoj bezuslovni i neopozivi pristanak da ćete ih se pridržavati prilikom korišćenja portala.