KOMS: „Liste u izbornoj kampanji intenzivirale obraćanje mladima, prednjači SNS“
Krovna organizacija mladih Srbije (KOMS) saopštila je da rezultati za treću nedelju monitoringa predizborne kampanje, od 20. do 26. novembra, pokazuju rast u obraćanju mladima u odnosu na prethodni period.
Prema rezultatima poslednjeg monitoringa predizborne kampanje KOMS-a, „šest od osam proglašenih lista je makar jednom komuniciralo ka mladima“ u tom periodu, dok komunikaciju ka mladima nisu imale izborne liste Srpske radikalne stranke i koalicija „Dobro jutro Srbijo“ koju čine Socijaldemokratska stranka, Dosta je bilo i udruženje „Otete Bebe“.
„Najviše obraćanja ka mladima imala je lista Srpske napredne stranke (SNS) sa devet obraćanja, dok su po četiri obraćanja imale liste ‘Srbije protiv nasilja’ i Socijalističke partije Srbije (SPS). Ka mladima je komunicirano 22 puta kod proglašenih listi, što je značajan porast u odnosu na prethodni presek kada je komunicirano samo šest puta“, navodi se u saopštenju.
Prema rezultatima monitoringa KOMS-a, u istom periodu mladima se izborna lista Nacionalno okupljanje, koju čine Zavetnici i Dveri, obratila tri puta, dok se koalicija NADA – Novi DSS i POKS, mladima obratila jednom.
KOMS naglašava da je do ovog preseka bilo proglašeno 12 izbornih lista, od čega su četiri manjinske, koje nisu bile obuhvaćene monitoringom.
I. S.