Povežite se sa nama

Ekonomija

Istraživanje Ernst & Young: Strah od korone u naredne dve godine

Objavljeno

on

Foto: Pexels

Korona je obeležila 2020. godinu, ali će strah od korone biti prisutan još neko vreme.

Prema istraživanju konsultantske kuće EY, koje je urađeno u Srbiji i na svetskom nivou tokom decembra 2020. godine „Indeks promene navika potrošača“, 56 % njih je ocenilo da će strah od korone prestati da utiče na njihov život u naredne dve godine.

13 % ih tvrdi da nema straha od virusa, a 14 % ne zna, pa svega 7 % veruje da će se strah od pandemije nastaviti da utiče na njihov život i u narednih 3 do 5 godina. Potrošači su najviše zabrinuti za zdravlje porodice, u Srbiji njih 73%, a globalno čak 87 % ispitanih.

Srbi 51 % njih, zabrinuti za sopstvene finansije. Globalno 78 % stanovnika je izrazilo zabrinutost za uticaj kovida na novčanik.

„Konkurentnost sada, možda više nego ikada, znači agilnost i fleksibilnost. Potrošač poslednje generacije ne želi da gubi vreme i sve želi sad i odmah. Ovo se najviše odnosi na generaciju milenijalaca starosti od 18 do 35 godina. Oni komuniciraju digitalnim kanalima sa kompanijama, društvom i okolinom, kako bi brzo dobili ono što žele. Veliki deo kupovine obavljaju preko interneta, ili makar pretražuju informacije pre nego što se odluče za kupovinu. Faza potrošač 4.0 jeste veliki korak napred, a dostupne tehnologije su tu da ceo proces prelaska na novi nivo poslovanja pomognu i olakšaju i polako počnu da nas uvode u eru potrošača 5.0“, navodi se u izveštaju EY.

Jedna od stavki promena načina ponašanja je način kupovine koji se promenio kod 79 % ispitanih.

„Pandemija proizvodi novu kulturu kupovine, fokusiranu na ono što smo nekada zvali „kupovina iz fotelje“ i vrlo je moguće da će veliki deo kupaca, naročito onih mlađih, koji tek sada formiraju svoje potrošačke navike, a koji će uskoro držati najveći deo kupovne moći, zadržati tu kulturu“, navodi se u izveštaju. Iako je internet trgovina u Srbiji 2020. godine dostigla 13 milijardi evra, ipak učešće kupovine na internetu za namirnice nije veliko učešće i tokom 2020.godine na internetu su se najviše kupovale pelene i deterdženti“.

Nastavi sa čitanjem
Sponzorisano Girl with a jacket
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Turizam

Kroacija erlajns na 29 % broja putnika od pre pandemije

Objavljeno

on

Foto: Pixabay

Kroacija erlajns u junu je imala 66.014 putnika, što je 29 % broja putnika iz istog meseca 2019., prenosi specijalizovani portal Zamaaero.

Kroacija na letovima najviše koristi avion Dash-8 (58,6 %), ali sve više i porodicu aviona A320, pa je A319 imao 32,1 % operacija, a A320 9,3 %.

To još uvek znači da su dva do tri A320 prizemljena i da kompanija ima viška kapaciteta, za razliku od Er Srbije koja je na 16 sopstvenih aviona morala da od Smartvingsa uzme u zakup jedan boing 737-700.

Inače ove srede, Evropi je bilo 22.853 letova, što je 65 % letova iz 2019, ali i 6 % više letova nego pre dve nedelje.

Najviše letova ove srede imao je Rajaner (2019), pa Turkiš erlajns (1215), Er frans (811), Izidžet (807) i Lufthansa (734).

Među aerodromima najviše letova imao je Amsterdam (979), pa Istanbul (927), Pariz Šarl de Gol (886), Frankfurt (835) i Madrid (754).

Nastavi sa čitanjem

Sponzorisano

Sponzorisano

  • Amazonija

Oznake

Istaknuto na YouTube

turistička agencija VOS TRAVEL

U trendu