Coca-Cola HBC Srbija i Bambi zajedno grade održivu budućnost
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija, 8. put za redom, objavila je Izveštaj o održivom poslovanju, koji prvi put obuhvata i rezultate kompanije Bambi.
Javnost je upoznata sa napretkom u oblasti održivosti postignutim tokom izazovne 2020. godine. Posvećenost principima odgovornog i održivog poslovanja ostala je konstantna, uprkos izazovnoj godini, navode iz kompanije.
„Zahvaljujući fenomenalnom timu, uspeli smo da za vrlo kratko vreme, u uslovima krize, transformišemo svoje poslovne procese tako da obezbedimo nesmetano funkcionisanje organizacije, ali i zaštitimo ljude. Nismo izneverili preko 1.600 zaposlenih, , ali ni 16.000 ljudi koliko čitav naš sistem podržava u povezanim delatnostima i sektorima privrede“, istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.
Ovo je prvi put da je izveštajem obuhvaćena i kompanija Bambi, koja je u julu 2019. godine postala deo Coca-Cola HBC porodice.
„Prvi put, deo smo jednog ovako značajnog Izveštaja i vrlo sam ponosan što je kompanija Bambi doprinela odličnim rezultatima. Iza nas je kompleksna godina koju smo savladali zahvaljujući neospornom kvalitetu našeg proizvodnog programa, stalnim inovacijama, ali i konstantnim unapređenjem odnosa sa partnerima i dobavljačima i spremnošću da odgovorimo na sve potrebe tržišta. Kao deo Coca-Cola HBC porodice, pripadamo izuzetnom timu od koga smo puno naucili,a posebno unapredili svoje operacije u oblasti održivog poslovanja. Prve rezultate tih zajedničkih napora možete pogledati upravo u izveštaju koji danas predstavljamo“, naveo je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Kompanija navodi, to što je tokom prošle godine sprovela preko 20 inovacija na svojim proizvodima i to od novih ukusa, različitih pakovanja pa sve do plasiranja inovativne ambalaže.
Ukupna podrška Coca-Cola Sistema lokalnoj zajednici tokom borbe protiv korona virusa iznosila je 600.000 evra.