Aleksandar Vučić: „Svake nedelje ću da obilazim; za šest godina gotovo“
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je danas obišao radove na projektu izgradnje infrastrukture i nasipanja platoa za depo beogradskog metroa na Makiškom polju.
Nije ovo posao samo za Beograd, već za celu Srbiju, poručio je predsednik.
„Ako pogledate samo prve dve linije – to bi trebalo da bude 4 milijarde i 600 hiljada, a znajući kako rastu cene građevinskog materijala, biće i preko 5 milijardi – to je zamajac za dodatni rast i veće plate“, kazao je Vučić.
„Hvala vam što ste došli ovde jer se ovde danas dešava istorija. Hvala vam što vam nije bilo teško da dođete. Oni koji pokušavaju da zaustave Srbiju, u tome neće uspeti. Od 1968. nam obećavaju metro i nisu ga izgradili. A veliki Šarl de Gol baš kada je radio metro rekao je: ‘Protiv mene su buržoazija, vojska, a ja ovo radim za narod’. Neki kritikuju što metro povezuje Železnik i Mirijevo, što ne povezuje samo mesta gde žive najbogatiji, a ja sam na to ponosan, ponosan što će ovo značiti i za Obrenovac, Barajevo, Lazarevac, Sremčicu…“, poručio je Vučić.
Podsetio je da su mu pojedini rekli da ne sme da obiđe ovu lokaciju, ali da je on kazao da će doći za neki dan – što je i ispunio.
„Svake nedelje ću da obilazim radove ovde. Za šest godina će biti gotovo, jer smo mi prionuli na posao.“, najavio je predsednik.
U razgovoru sa radnicima, Vučić ih je upitao hoće li moći sve da urade, a raspitivao se i o količini materijala, koja će biti utrošena, te broju mašina, koje će biti uposlene na ovom projektu.
„Srećan rad Vam želim, kineski prijatelji“, poručio im je on.
Obilasku radova prisustvuje i ministar finansija Siniša Mali, u čijem društvu je predsednik Vučić pogledao plan izgradnje metroa, gde se zajedno sa radnicima konsultovao o narednim koracima.
„Ceo šinski sistem je budućnost Beograda, Bg voz dobija 37 kilometara novih šina „, ocenio je ministar Mali.
Dodao je da površina na kojoj se gradi na Makiškom polju iznosi čak 72 hektara.
Mali je dodao da tramvaj, Bg voz i metro rešavaju ekologiju, rešavaju tramvajske gužve, te da je to jedino dugoročno šinsko rešenje.