Predstavljen projekat „Stvarano u Srbiji – Čuvarkuća“
U sektoru trgovine u Srbiji očekuje se snažan period modernizacije i digitalizacije maloprodaje, značajne investicije i uvođenje inovacija u poslovanje, rekao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije na panelu „Stvarano u Srbiji – liderstvo je važno“.
Čadež je na panelu, na kojem su učestvovali vodeći ljudi srpske maloprodaje, istakao važnost ulaganja u domaće lance snabdevanja i proizvode stvarane u Srbiji, kako bi i trgovci i potrošači zajedno pomerali granice iskustva kupovine u skladu sa novim diktatom post-kovid sveta.
„U teškom periodu koji smo zajedno prolazili u proteklih godinu i po dana uspeli smo da održimo snabdevanje i da se prilagodimo navikama koje je diktirala globalna pandemija“, ukazao je Čadež.
Potvrda kvaliteta i nova vrednost srpske ekonomije jeste i projekat „Stvarano u Srbiji – Čuvarkuća“, ocena je svih panelista. Od preko 700 „čuvarkuća“, čak 306 su kandidovale trgovine.
„Zajedno smo ušli u projekat „Čuvarkuća – Stvarano u Srbiji“, sa idejom da je čin kupovine mnogo više od jednostavne transakcije. To je stav o onome do čega nam je stalo, šta zapravo želimo u svetu u kojem živimo. ‘Čuvarkuća’ jeste izraz i nove svesti o onome kako proizvodimo, prodajemo, kako osmišljavamo iskustvo trenutka u kome donosimo odluku da nešto kupimo“, rekao je Čadež.
Upravo je Čuvarkuća, koji daje odgovor kako svaki građanin može da utiče na razvoj ekonomije i društva u celini.
„Kada kupimo i platimo domaće, taj čin utiče na to kakvim ćemo se putevima voziti, koliko ćemo imati radnih mesta, škola i vrtića“, poručio je predsednik PKS.