Prodaja sapuna je porasla u Srbiji tokom pandemije
Prodaja sapuna beleži značajan rast u 2020. u odnosu na 2019., pokazuje istraživanje Nielsen RMS.
Sredstva za dezinfekciju imala su najveći rast prodaje u trećoj nedelji marta, od neverovatnih 702,9 % u odnosu na istu sedmicu 2019., pokazuju podaci agencije „Nilsen“. Građani su, u tom periodu, kupovali tri puta više rukavica, a gotovo tri puta je bila veća i potražnja za sapunima.
Prodaja sapuna vrednosno porasla je 24,5%, količinski 22,8% i komadno 17,5%, u odnosu na isti period 2019. godine.
Najviše je prodato čvrstih sapuna (66% vrednosti), slede tečni sapuni (33,4), krem sapuni (0,4%), pene za ruke (0,2%).
Među prodatim sapunima dominaju proizvodi kompanija Beiersdorf, Colgate Palmolive, Henkel, Piramida 72, Unilever.
Istraživanje pokazuje i da je blago opala prodaja kupki za tuširanje.
Ministar trgovine Rasim LJajić je ukazao da je tržište u Srbiji stabilno i da će tako biti i ubuduće.