Pet milijardi ljudi pratilo Olimpijske igre u Parizu
Ističe se u nezavisnom istraživanju u ime MOK-a
Rekordnih 84 odsto potencijalne globalne publike pratilo je Olimpijske igre Pariz 2024. prema nezavisnom istraživanju sprovedenom u ime Međunarodnog olimpijskog komiteta (MOK). To je oko pet milijardi ljudi, što znači da je više od polovine svetske populacije pratilo inspirativna dostignuća olimpijskih sportista i magiju Olimpijskih igara, naglašavajući ogroman uspeh Igara u Parizu.
Digitalne platforme izazvale su neviđen nivo pažnje. Procenjuje se da je bilo 412 milijardi komentara iz 270 miliona postova na platformama društvenih medija. Ovo predstavlja povećanje od 290 odsto u odnosu na prethodno izdanje Igara.
Nosioci medijskih prava (MRH) zabeležili su rekordne rezultate, velikim delom zahvaljujući povećanoj vidljivosti na digitalnim kanalima. Globalno, bilo je 13 puta više angažovanja na društvenim medijima nego za prethodno izdanje Igara. Oko 70 odsto globalne publike gledalo je dešavanja i na televiziji i na digitalnim platformama.
Došlo je do povećanja količine pokrivenosti za 25 odsto, sa 28,7 milijardi sati snimaka pregledanih širom sveta na MRH platformama. To je značilo da je svaki gledalac gledao u proseku devet sati, što je 20 odsto više u odnosu na prethodne igre. Na tržištu Francuske 95 odsto potencijalne publike pratilo je u proseku 24 sata izveštavanja o Olimpijskim igrama.
Sopstvene digitalne platforme i društvene mreže MOK-a generisale su 16,7 milijardi komentara, što je povećanje od 174 odsto u odnosu na prethodno izdanje Igara. Olimpijski sportisti, nacionalni olimpijski komiteti, međunarodne federacije i organizacioni komiteti, svi su imali koristi od ogromnog angažmana na društvenim medijima, povećavajući svoje digitalno prisustvo i dodajući kombinovanih 85 miliona pratilaca svojim glavnim društvenim medijima. U poređenju sa prethodnim izdanjem Olimpijskih igara, došlo je do 200 odsto povećanja internet pretraživanja vezanih za olimpijske sportove i Olimpijske igre.