Novi Sad u konkurenciji za najbolji evropski brend
Projekat „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“ ušao je u finale izbora za najbolji evropski trend brend u oblasti kulture za 2021. godinu, na predstojećim Nagradama za evropske kulturne brendove, koje će po šesnaesti put biti dodeljene u Drezdenu, 11. novembra 2021. godine.
U žestokoj konkurenciji za najprestižniju evropsku nagradu u oblasti kulture našlo se 110 organizacija, institucija i kulturnih ustanova iz Nemačke, Austrije, Švajcarske, Belgije, Belorusije, Francuske, Izraela, Litvanije, Rusije, Srbije i Holandije, a projekat „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“ u kategoriji „Najbolji evropski trend brend“ takmičiće se sa berlinskom organizacijom „Stiftung Zukunft Berlin“ i digitalnom Švajcarskom platformom za kulturu „SpectYou“.
Ekspertski žiri od 40 članova na čelu sa predsednikom dr Hagenom V. Lipe-Vajsenfeldom, sastavljen od stručnjaka iz kulture, biznisa i medija, odabrao je ukupno 26 finalista, među kojima i projekat „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“.