Lady Gaga objavila pesmu i spot „The Dead Dance“, i pojavila se u popularnoj seriji „Wednesday“
Lady Gaga, dobitnica 14 Grammy-ja, Oscara i Emmy nagrade, objavila je muzički video za svoj novi singl „The Dead Dance“. Ovaj projekat označava njenu prvu kreativnu saradnju sa vizionarskim rediteljem Timom Burtonom, koji je priču oživeo na lokaciji Isla de las Muñecas – meksičkom ozloglašenom Ostrvu lutaka. Filmski video kombinuje oštre crno-bele slike i nalete živopisnih boja, preplićući sablasne slike lutaka sa Gaginim moćnim nastupom. Video su producirali Gaga i Michael Polansky, zajedno sa Burtonom i Natalie Testom. Kostime je dizajnirala Colleen Atwood, a koreografiju potpisuju Parris Goebel i Corey Baker.
Muzički video spot za „The Dead Dance“
Produciran od strane Lady Gage, zajedno sa Andrewom Wattom i Cirkutom, singl „The Dead Dance“ je deo sountracka druge sezone Netflixove serije „Wednesday“, u kojoj se Gaga pojavljuje u cameo ulozi, kao misteriozna Rosaline Rotwood.
Lady Gaga je podelila da je „inspiracija za ‘The Dead Dance’ bio raskid, i da je sve o tome kako se ponekad osećamo kada je gotovo, kako kraj veze može ubiti našu sposobnost da osećamo nadu u vezi sa ljubavlju. Pesma ima zaista kul, funky beat. I tada postaje ne samo pesma o vezi, beć i o zabavi sa prijateljima, nakon što ste prošli kroz nešto teško i neverovatno. Jedva čekam da ljudi poslušaju pesmu“.
Rane reakcije su pohvalile „The Dead Dance“. Billboard komentariše da je „sablasna“ i „electro pop banger“, sa „živahnom electro pop atmosferom iz 80-ih, vođena zabavnim klavijaturama i svetlim ritmovima bubanj mašine“. Rolling Stone je nazvao „uzbudljivom pop numerom“ sa „ozbiljnim ritmom spremnim za ples“, dok je NME istakao sablasnu, funky energiju, ukazujući na „zaraznu bas liniju, napete sintisajzere i kratke melodije električne gitare“.
Lady Gaga vraća se na MTV VMA nagrade 9. septembra, gde će nastupati uživo iz Madison Square Gardena. Kao osamnaestostruka VMA pobednica, najviše je nominovani umetnik ove godine – nominovana je za 12 nagrada, uključujući Best Album za „MAYHEM“ i Video of the Year za svoju Grammy-jem nagrađenu saradnju, „Die With a Smile“.
Lady Gaga se trenutno nalazi na rasprodatoj svetskoj turneji „The MAYHEM Ball“, na kojoj promoviše svoj hvaljeni osmi studijski album „MAYHEM“. Kritičari su bili jednoglasni u svojim pohvalama: The New York Times ga je nazvao „campy ekstravagancom sa ukusom“ i pohvalio Gagu „da je na vrhuncu svojih moći“. Rolling Stone je istakao Gaginu kreativnu evoluciju, pišući da „nije samo ponovo posetila Coachellu, već je proširila, izoštrila, dodala malo nostalgije i u potpunosti ostvarila gotski san koji je tek bila predstavila“. Variety je nazvao šou „dramatičnim, fino podešenim spektaklom“ i „dobrodošlim podsetnikom na njene mnogobrojne talente“, dok je Billboard nazvao šou „teatralnim, električnim nastupom sa ukusom“, naglašavajući snažna izvođenja istaknutih numera sa albuma „MAYHEM“ i ranijih dancefloor hitova.
Muzički spot za singl „Abracadabra“
„The MAYHEM Ball“ sadrži setlistu koja kombinuje istaknute numere sa novog albuma sa omiljenim pesmama fanova iz Gagine karijere, uključujući „Abracadabra“, „Killah“, „Vanish Into You“, „LoveDrug“, „Summerboy“, „Just Dance“, „Judas“, „Born This Way“, „Shallow“, i još mnogo toga. Produciran od strane Gage i Michaela Polanskog, šou proširuje konceptualni svet predstavljen na Coachelli, sa režijom Bena Dalgleisha (Human Person), kreativnom režijom Gage, Polanskog, Goebel i Human Person, koreografijom Goebel, i kostimima koje su stilizovali Hunter Clem, Gagina sestra Natali Germanotta (Topo Studio) i HARDSTYLE.
Muzički spot za singl „Disease“
Album „MAYHEM“ je debitovao na #1 mestu Billboard 200 top liste i predstavlja Gagin sedmi uzastopni #1 solo album, i ostao je dominantna globalna sila – na vrhu Dance/Electronic Albums top liste našao se 17 nedelja, proveo je 12 nedelja u Top 20, i držao Top 10 poziciju na Pop Albums listi 15 uzastopnih nedelja. Album je od tada dobio platinasti sertifikat od strane RIAA.
Njena saradnja sa Brunom Marsom, pesma „Die With a Smile“, dodatno je učvrstila uticaj albuma. Provela je 18 nedelja na #1 mestu Billboard Global 200 top liste, stigla na #1 mesto Hot 100 liste na pet nedelja, i oborila Spotify rekorde kao pesma koja je premašila milijardu strimova (za 96 dana) i 2 milijarde strimova (za 200 dana).
Muzički spot za singl „Die With a Smile“
„The MAYHEM Ball“ turneja sledi Gagine nastupe na Coachelli, uz niz značajnih međunarodnih koncerata, uključujući stadione u Meksiko Sitiju i Singapuru. U Rio de Žaneiru, njen besplatni nastup na plaži Copacabana privukao je procenjenih 2,5 miliona fanova, postavljajući novi rekord za najposećeniji koncert ženske umetnice u istoriji.