Connect with us

Izložbe

Izložba “Hodaj u sporoj budućnosti“ u DOB

Foto: Promo

Izložba “Hodaj u sporoj budućnosti“  Nebojše Yamasaki Vukelića biće otvorena od 15. do 27. novembra u Galeriji Doma omladine Beograda.

“Hodaj u sporoj budućnosti” Nebojše Yamasaki-Vukelića je izložba koncipirana kao priča u slikama, priča o paru koji je poslednji preživeli nakon misterioznog apokaliptičnog događaja koji je ostavio grad obrastao u fantastičnoj flori. Ciklusi akvarela i pojedinačne “slike” zajedno sa Nebojšinim izlaskom u druge medije (poezija i zvuk) širokim očima posmatraju mogućnosti da se u kriznim okolnostima živi, kao pojedinac, partner, umetnik… Izložba je, uvođenjem autobiografskog narativa o romantičnim odnosima u kriznim vremenima, korak ka razradi umetnikove lične mitologije.

Introspekcija je vodila i proširenijem odnosu sa medijem akvarela naspram dosadašnjeg Nebojšinog rada. Njegovi akvareli su sve vreme bili idiosinkratični – od sanjive atmosfere, preko neuobičajene kombinacije motiva, pa do činjenice da u akvarelu i u pastelnim koloritima radi muškarac za koje je u patrijarhalnom poretku rezervisano da rade u monumentalnijim formatima. Jasno je bilo da Nebojšin stil potiče iz njegovog senzibilnog pogleda na okruženje, da su motivi lični, međutim sada je taj svet ispunjeniji autoportretskim prisustvom umetnika, ali i njegovih romantičnih interesovanja, kao i življim okruženjem čija je budućnost neizvesna koliko i protagonista, a i samih “slika” koje izjeda ništavna belina.“ Lav Mrenović

lj.z.

Continue Reading
Advertisement Girl with a jacket
Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Izložbe

Stručno vođenje kroz izložbu „Na vezi, bez veze“

Foto: Promo (KCB)

Vođenje kroz izložbu „NA VEZI, BEZVEZE (INSTANT BUT DISTANT)” i razgovor sa autorom Igorom Simićem organizovano je 1. februara od 18 sati u Galeriji Podroom.

Tokom dvomesečnog karantina i vanrednog stanja zbog izbijanja pandemije u 2020. godini, Igor Simić je svoj život i interakciju na internetu počeo da štampa na raznobojnom kancelarijskom papiru i po njemu intervenisao crtežom.

Kako je crtež u umetničkoj praksi Simića povezan sa njegovim iskustvom rada u novinama Univerziteta Kolumbija (Njujork) kao politički karikaturista, crteži predstavljeni na izložbi početna su tačka za razmišljanje o izložbi kao celini, celovitoj prostornoj instalaciji.

Video-instalacije, originalna muzika, atmosfera otuđenja i hajpa (pompe), i ironični crteži upućuju na autorov permanentan, dugotrajan pokušaj traženja smisla globalnog, digitalnog, umreženog života, čime integriše komunikacijske medije u svoje kinematografske instalacije, mešajući tehnike dokumentarnog, spekulativnu fikciju i (neretko) naraciju u prvom licu.

lj.z.

Continue Reading

Sponzorisano

Oznake

Istaknuto na YouTube




U trendu