Amerikanci najviše veruju Guglu i Amazonu
Amerikanci najviše veruju Guglu i Amazonu, a najmanje Fejsbuku i Tik Toku, rezultati su ankete nedavno sprovedene u ovoj zemlji.
Poverenje korisnika tehnološke kompanije u današnje vreme teško stiču, ali ga izuzetno lako gube, kažu rezultati ankete koju je sprovela čikaška istraživačka platforma seoKleriti (seoClarity).
1.057 Amerikanaca je u ovom istraživanju dalo odgovore na pitanja kojim tehnološkim kompanijama veruju najviše a kojima najmanje. Najbolje je prošao Gugl, a veoma loše Fejsbuk ali i megapopularna aplikacija TikTok.
Na samom vrhu je Gugl, s poverenjem 65,7 odsto učesnika ankete, dok tek 21,2 odsto ima negativan stav.
Na drugom mestu je Amazon, koji se može pohvaliti time da jako malo ispitanika gaji nepoverenje prema kompaniji, samo 16,5 odsto, dok joj poverenje poklanja 65,1 odsto Amerikanaca.
Majkrosoft je treći sa 16,9 odsto nepoverljivih i 63,9 odsto onih koji imaju poverenje, a slede Epl koji uživa kredibilitet kod 62,6 procenata anketiranih, dok mu poverenje uskraćuje samo njih 18,6 odsto. Samsung beleži najmanji procenat nepoverenja tek 13 odsto, a poverenje u njega ima 62,3 odsto ispitanih.
Anketa je pokazala da Amerikanci nemaju poverenja u jednu od najpopularnijih društvenih mreža. Konkretno, 42,6 odsto ispitanika je izrazilo nepoverenje u Fejsbuk naspram 37,8 posto koji imaju poverenje. Što se TikToka tiče, u njega nema poverenje 43 odsto anketiranih, dok 28,1 odsto ima poverenje.
Tviter se našao među malobrojnima na listi onih koji beleže veće poverenje (42,9%) nego nepoverenje klijenata (31,8%).
(RTV)