Elektrodistribucija Srbije uvodi mogućnost ispravke greške u aplikaciji
Objavljeno 02/12/2025
0
38 Views
Tako će od sada korisnici kod kojih se prilikom kontrole uoči greška dobiti imejl sa instrukcijama i zatim će u aplikaciji moći da pošalju novu, ispravnu prijavu stanja. Za ovu funkcionalnost neophodno je azurirati aplikaciju. U unapređenoj verziji aplikacije ED Srbije omogućeno je memorisanje osnovnih podataka o mernom mestu i posle isteka roka za prijavu stanja, tako da sve bude unapred spremno za sledeći mesec. Podsećamo i da je prethodno omogućeno da se svakom mernom mestu u aplikaciji da ime, na primer kuća, garaža ili vikendica, čime se olakšava prijava više brojila sa jednog telefona, navodi se u saopštenju EDS.
Pored aplikacije, internet sajta elektrodistribucija.rs i imejla za prijavu stanja, na raspolaganju je besplatni poziv Kontakt centra EDS na broj 0800 360 300, kao i dolazak na šalter.
Oni ističu da je u prethodnom mesecu, više od 500.000 korisnika samostalno prijavilo stanje brojila, od čega ja oko 80 odsto poslalo podatke putem aplikacije ED Srbije.
Za sve samočitače brojila, bez obzira na način prijave, važi popust od šest odsto ukoliko plate račun do 20. u mesecu.
Savet za samočitače je da pre slanja prijave provere da li su dobro upisali svih 12 cifara šifre mernog mesta, koja se može pronaći u gornjem levom uglu računa za električnu energiju i da fotografišu celo brojilo, ne samo deo brojčanika ili displeja. Detaljno uputstvo kako poslati stanje, dodati novo merno mesto, dati naziv i očitati brojilo dostupno je u aplikaciji i na sajtu Elektrodistribucije Srbije.


Dobrodošli na portal “IzPrveRuke”. Korišćenjem bilo kog dela portala i/ili aplikacije automatski prihvatate aktuelne Uslove korišćenja. Prihvatanjem Uslova korišćenja dajete svoj bezuslovni i neopozivi pristanak da ćete ih se pridržavati prilikom korišćenja portala.