Snup Dog i Modrić nova lica Svonsija

Svonsi gradi imperiju
Novi korak američkih vlasnika Svonsija, koje predvode Bret Kravat i Džejson Koen, koji intenzivno rade na širenju globalnog brenda kluba i povećanju prihoda od marketinga, jeste ulazak čuvenog repera i producenta Snup Doga u vlasničku strukturu, potvrdio je klub, a preneo Skaj Sport.
Samo nekoliko dana ranije, Snup Dog se pojavio u promotivnom videu za novi domaći dres Svonsija.
Snup Dog, koji na Instagramu ima čak 89 miliona pratilaca, a na mreži X (bivšem Tviteru) preko 20 miliona, biće veliko pojačanje klubu u marketinškom i promotivnom smislu.
Podsetimo, u aprilu je i Luka Modrić, legenda hrvatskog fudbala, najavljen kao suinvestitor i suvlasnik engleskog kluba.
– Ovo je uzbudljiva prilika. Svonsi ima snažan identitet, neverovatnu bazu navijača i ambiciju da se takmiči na najvišem nivou. Pošto i sam igram na najvišem nivou, verujem da mogu da doprinesem svojim iskustvom. Moj cilj je da pomognem rastu kluba na pozitivan način i da učestvujem u izgradnji svetle budućnosti – izjavio je tada Modrić.
Ova nova ulaganja mogla bi označiti važan iskorak za klub koji se nada povratku u Premijer ligu i jačanju međunarodne prepoznatljivosti.