Slučaj ATP Vojvodina je pod monitoringom Evropske komisije
On je kao većinski vlasnik ATP Vojvodine 2005. godine uputio pismo o namerama tadašnjoj gradonačelnici Novog Sada Maji Gojković.
Ona je pismo prihvatila i imenovala je direktora Zavoda za izgradnju grada Igora Mirovića i direktora JP Urbanizma Aleksandra Jeftića da rukovode projektom. Ugovor koji je usledio definisao je da ja finansiram i izgradim kompleks autobuske stanice dok je Grad po dobijanju upotrebne dozvole za nove objekte, trebalo da preusmeri saobraćaj na novu lokaciju, navodi Dević.
Grad nije ispunio svoju ugovornu obavezu, a ATP Vojvodina je 2008. godine otišla u stečaj na koji do danas nije stavljena tačka.
– Vođen je uz niz koruptivnih poteza koje su štitili i kreirali policija, tužilaštvo i sud. U pozadini svega što se dešavalo stoje interesi narko i duvanske mafije – poručuje Dević, podsećajući da je u predizbornoj kampanji početkom 2012. godine, u emisiji Ćirilica, na pitanje novinara Milomira Marića zašto nova autobuska stanica u Novom Sadu ne radi, Aleksandar Vučić rekao: Oni (tadašnja vlast) su ga uništili. Reč je o Iliji Deviću. Lično sam pokušao da pomognem čoveku, pozivao razne ljude, ali nisam uspeo. Zašto? Zato što su u pitanju veliki interesi.
Dević napominje da su u međuvremenu „veliki interesi“ postali deo vladajuće politike i da se sličan scenario sprema i za Beogradsku autobusku stanicu i Lastu.