Norveška pop zvezda Sigrid objavila novu pesmu „Two Years“, sa trećeg albuma koji izlazi 24. oktobra
Norveška pop zvezda Sigrid objavila je „Two Years“, novi singl sa svog predstojećeg trećeg studijskog albuma „There’s Always More That I Could Say“, koji izlazi 24. oktobra za Island / EMI (Universal Music).
Napisana u Tokiju sa dugogodišnjim saradnikom Askjellom, pesma „Two Years“ pokazuje kako Sigrid eksperimentiše sa perspektivom, prebacujući se sa prvog lica na gledište partnera. „Pokušavala sam da sagledam situaciju iz tuđe perspektive“, objašnjava Sigrid, „i na taj način sam mogla da razmišljam i o sopstvenoj“.
Numera pokazuje širok spektar Sigridinog pisanja pesama i koprodukcije, prateći nedavni singl „Fort Knox“, euforičnu himnu koja bes pretvara u moć, i razigranu „Jellyfish“, koju je Sigrid opisala kao „laganu, poput skandinavskog leta“. Zajedno, singlovi prikazuju opseg albuma „There’s Always More That I Could Say“, izdanja koje se kreće između vrtoglave zaljubljenosti, slomljenog srca i iskrenog promišljanja, a sve to nosi Sigridin upečatljiv vokal i nepokolebljivi pop instinkti.
Visualiser za „Fort Knox“
Ovog leta, Sigrid se vratila na svoje omiljeno mesto – festivalske bine i nastupala pred hiljadama fanova širom Evrope. Na festivalu Rock Wercher, njen šator sa preko 20.000 mesta bio je prepun, dok je 8.000 fanova čekalo ispred. Sigrid je takođe bila hedlajner na Second Stage na Latitude-u, jednom od najvećih UK festivala. Dan nakon nastupa, Ed Sheeran je pozvao Sigrid da nastupa pred 28.000 fanova na stadionu Ullevaal u njenom rodnom Oslu. Sheeran i njegov bend su izveli Sigridin hit „Don’t Kill My Vibe“, a video je postao viralan, i broji preko 4 miliona pregleda. Sigrid će biti predgrupa Edu Sheeranu na njegovoj turneji Loop, pridružujući mu se na koncertima širom Severne Amerike u julu i avgustu 2026. godine.
Sigridina diskografija je svedočanstvo njene sposobnosti da pesme napisane na klaviru pretvori u globalne pop sile, balansirajući ranjivost, moć i radost u svakom izdanju, što se ogleda u instant klasiku i feminističkoj himni, „Don’t Kill My Vibe“, disco hitu „Mirror“, i top 10 hitu „Strangers“. Ta veština kovanja zlata u životnim vatrama nastavlja se i u Sigridinoj novoj muzici. Sada, u svojoj 28. godini, Sigrid pristupa ljubavi i gubitku iz mudrije, nijansiranije perspektive.
Pesma „Jellyfish“ je napisana sa dugogodišnjim saradnikom Askjellom Solstrandom, koji je koautor i producent Sigridine balade „Dynamite“. Njihovo desetogodišnje prijateljstvo bilo je plodno tlo za ranjivost u studiju, uz potpuno poverenje u eksperimentisanju. „Volim da koristim svoj glas kao posudu u kojoj ću izliti svoje srce“, podelila je Sigrid i dodala „ali na ovoj pesmi sam želela da zvučim bezbrižno, radosno i razigrano – možda malo nonšalantno“.
Muzički video za „JELLYFISH“
Nakon dve rasprodate svetske turneje, preko 2,2 milijarde globalnih strimova i momenata koji su definisali karijeru, kao što su nastup na Glastonburyjevom The Other Stage-u i headlining nastup u londonskoj OVO Wembley Areni, Sigrid se 2024. godine našla u potrebi za resetom. Udaljila se od pritiska „kulture kreiranja sadržaja“ u sobama za pisanje pesama kako bi ponovo otkrila radost stvaranja muzike isključivo iz ljubavi prema njoj. Solo putovanja u zabačene delove Norveške, festivalske bine u Južnoj Americi i katarzične kasnonoćne sesije sa svojim bendom ponovo su zapalili njenu kreativnu iskru. Uklanjajući pritisak i prihvatajući instinkt – Sigrid je počela da piše ono što se dobro osećalo u prostoriji.
Nakon dve rasprodate globalne turneje, sa preko 2,2 milijarde globalnih strimova i trenutaka koji su definisali karijeru, poput nastupa na Glastonbury-ju i koncerta u londonskoj OVO Wembley Areni, Sigrid je 2024. godine osetila potrebu za resetovanjem. Odmakla se od pritiska „kulture sadržaja“, kako bi ponovo otkrila radost stvaranja muzike isključivo iz ljubavi prema njoj. Solo putovanja u zabačene delove Norveške, festivalske bine u Južnoj Americi i katarzične kasnonoćne sesije sa njenim bendom ponovo su zapalili njenu kreativnu iskru. Uklanjajući pritisak i prihvatajući instinkt, Sigrid je počela da piše ono što se dobro „osećalo“ u prostoriji.