Korisnici WhatsApp aplikacije na meti internet prevare
Pošta Srbije otkrila je novu prevaru kojom se zloupotrebljavaju ime i obeležja kurirske službe „Post Expres“, a meta su korisnici aplikacije WhatsApp i nekih sajtova za kupoprodaju.
U pitanju je fišing prevara odnosno pokušaj krađe podataka građana.
Prevarne poruke koje korisnici dobijaju sadrže link ka lažnoj stranici „Post Expres“ usluge, koja nije u vlasništvu JP Pošta Srbije, a na kojoj se traži uplata novca putem platnih kartica.
„Ističemo da ni Pošta Srbije, ni Post Expres ne komuniciraju sa građanima na ovaj način i savetujemo im da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke. U sklopu mera koje preduzima na sprečavanju i otkrivanju prevarnih aktivnosti, Pošta Srbije obavestila je i MUP Srbije – Odeljenje za visokotehnološki kriminal kako bi preduzeli mere na otkrivanju počinilaca ovog krivičnog dela“, navela je Pošta Srbije u saopštenju.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije, ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, građanima je na raspolaganju Kontakt centar Pošte Srbije, čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.