Priča sa drafta dobila novo poglavlje
Jokić i Taco Bell
Priča o Nikoli Jokiću i Taco Bellu ponovo je dospela u fokus američke javnosti, oživljavajući jedan od najneobičnijih detalja sa početka karijere srpskog centra u NBA ligi.
Sve datira još iz 2014. godine, kada je Jokić izabran kao 41. pik na draftu, u drugoj rundi. U tom trenutku, televizijski prenos bio je prekinut reklamom „Taco Bella“, pa je objava njegovog izbora praktično pala u senku promocije burita pod nazivom „Quesarito“. Ta scena vremenom je postala simbol Jokićevog skromnog ulaska u NBA i jedan od najčešće pominjanih detalja iz draft večeri.
„Quesarito“, ljuti burito sa obiljem sira, u ponudi je bio samo ograničeno vreme, ali je ostavio snažan utisak na kupce. Toliki, da su godinama kasnije fanovi uporno tražili njegov povratak na meni. Iako je kompanija dugo ignorisala zahteve, na kraju je popustila i ponovo uvela proizvod – burito sa meksičkom tortiljom, začinjenom govedinom, pirinčem, kremastim sosom i bogatim slojem sireva.
U pokušaju da dodatno iskoristi nostalgičnu priču, „Taco Bell“ je tokom nove marketinške kampanje više puta pokušavao da u sve uključi i Jokića, želeći da ga prikaže kako konačno proba „Kesarito“. Međutim, najbolji košarkaš sveta uporno je ostajao po strani.
Na božićnoj utakmici Denvera i Minesote, 25. decembra, Jokić je dodatno podgrejao celu priču pojavivši se u kardiganu sa logom Taco Bell i majici sa jasnom porukom: – I dalje nisam probao Quesarito – još jednom potvrdivši da mu je humor i dalje najjači adut u priči koja ga prati još od draft večeri.













