Ogroman uticaj Zvezde i Partizana na popularnost Evrolige

To neće promeniti njihov status u takmičenju
Evroligaška sezona 2024-2025 pokazuje koliko duboko košarka može da zadre u medijski prostor, ne samo kao sport, već kao kulturni i digitalni fenomen. Crvena zvezda Meridian i Partizan, dva najveća srpska košarkaška brenda (kojima Evroliga traži višemilionske uplate kako bi dobili trogodišnje licence), ako je verovati agenciji Nilsen, imaju ključne ključne ulogu u ovoj priči, ne samo na terenu, već i u domenu TV gledanosti i uticaja na društvenim mrežama.
Prema najnovijem izveštaju svetske renomirane agencije, u koji je Meridian sport imao uvid, Evroliga je od oktobra 2024. do početka 2025. upisala ukupno 459 miliona TV gledalaca širom sveta, a čak 98% te publike dolazi iz lokalnih tržišta klubova. I najviše sa Balkana (120,8 miliona). Slede: Španija (112,4 miliona), Grčka (96,8 miliona), Italija (35,2 miliona), Nemačka (23,5 miliona), Francuska (22,8 miliona), Baltik 9,8 (miliona), Izrael (1,5 miliona)…
Partizan (90,3 miliona) i Crvena zvezda (89,8 miliona ) su se u pomenutom peridu pozicionirala na trećem i petom mestu po TV gledanosti među svim Evroligašima, čime potvrđeno da srpski klubovi imaju ogroman medijski potencijal i u evropskom kontekstu.
Da li posle ovih podataka Evroliga smatra da i dalje treba da im višemilionski naplaćuje ulaznicu i da li bi i koliko po zasad najveće evropsko takmičenju bilo pogubno da Zvezda i Partizan kažu da neće da prihvate “ponudu koja se odbija”?