Hyundai uvodi onlajn prodaju vozila od 2024.
Amazon i Hyundai Motor Company objavili su široko strateško partnerstvo sa ciljem da kupcima pruže nova inovativna iskustva. Ova strateška saradnja uključuje to da Amazon pokreće onlajn prodaju Hyundai vozila u SAD 2024. godine, da Hyundai koristi AWS kao preferiranog provajdera u informacionom oblaku što će pomoći u digitalnoj transformaciji, kao i Alexa Built-in iskustvo koje dolazi sa Hyundai vozilima sledeće generacije.
Novo iskustvo digitalne kupovine će olakšati potrošačima kupovinu novog automobila na mreži, koji će potom preuzeti ili će im ga lokalni zastupnici isporučiti u vreme koje im najviše odgovara. Kupci će moći da pretražuju vozila koja su dostupna na njihovom području na osnovu niza svojstava, uključujući model, opremu, boju i karakteristike, da odaberu svoj omiljeni automobil, a zatim da onlajn saznaju sve detalje o izabranim opcijama plaćanja i finansiranja – sve u okviru Amazon iskustva koje već poznaju i kome veruju.
Počevši od 2025. godine, kupci koji kupe Hyundai vozila sledeće generacije moći će i dok su u automobilu da pristupe Alexa iskustvu koje već imaju kod kuće. Vozači Hyundaija će moći jednostavno da zamole Alexu da pusti muziku, potkaste ili audio knjige, podesi podsetnike, ažurira liste obaveza i proverava kalendare.
Kupci će takođe moći da kontrolišu svoj pametni dom dok su na putu, kao što je naredba da se uključi grejanje stana dok vi još putujete kući, dvostruka provera zaključavanja vrata, upravljanje pametnim osvetljenjem kao i drugim Alexa mogućnostima.
Vozači će takođe moći da traže od Alexe ažurirane informacije o saobraćaju ili vremenske izveštaje i glasovnu kontrolu medijskog plejera ili navigacionog sistema u vozilu – sa određenim Alexa funkcijama koje će biti dostupne čak i kada je internet konekcija isprekidana ili nije dostupna.