Prvi Maybach na struju je EQS 680 (VIDEO)
Mercedes-Benz je poslednjih nekoliko godina predstavio mnogo novih električnih modela, od EQA krosovera do EQS limuzine u standardnim i visokoperformansnim AMG varijantama.
Međutim, tek sada, sa lansiranjem EQS 680 SUV-a, luksuzna Maybach divizija dodala je električni model svom portfoliju.
Kao i drugi automobili u Maybach liniji, prvo serijsko električno vozilo brenda zasnovano je na standardnom Mercedes vozilu, umesto da bude samostalan proizvod. U ovom slučaju, to je EQS SUV, ali uz dodatak brojnih prepoznatljivih detalja kao što su Maybach prednja maska, dvobojna karoserija, privlačni sedmokraki kovani točkovi prečnika 22 inča. Sve to obezbeđuje da auto ne može lako da se pomeša sa standardnim EQS SUV-om.
Maybach 680 znači da će imati najsnažniji motor u ponudi sa 658 KSi 950 Nm, što obezbeđuje da iz stanja mirovanja do 100 km/h stigne za 4,4 sekunde.
Mercedes ne navodi veličinu baterije, mada je gotovo sigurno da je u pitanju isti paket od 107,8 kWh ugrađen u druge EQS modele. Autonomija bi trebalo da bude oko 600 km po WLTP normama.
Fokus je, naravno, na prefinjenosti i udobnosti putnika. Mogu da udišu mirisni vazduh iz standardnog Air Balance paketa, slušaju Burmester 4D zvučni sistem sa 15 zvučnika, uživaju u pićima zagrejanim termo držačima za čaše i potpisujući važne dokumente pod sjajem dizajnerske lampe ugrađene u svaki C stub ili preko 253 individualno kontrolisane LED diode koje čine sistem aktivnog ambijentalnog osvetljenja.
Standardna zadnja sedišta, koja su presvučena ekološki prihvatljivijom kožom biljno štavljenom, opremljena su ventilacijom, funkcijom masaže i grejanjem za vrat i ramena, a sa „paketom šofera“ sedište suvozača se automatski pomera napred kada se sedne na sedište iza njega.
Za maksimalno luksuzno iskustvo, biće vam potreban opcioni paket sedišta prve klase, koji proširuje prednju centralnu konzolu do prostora između dva zadnja sedišta i prekriva je drvenom oblogom visokog sjaja koja odgovara komadima drveta na leđima prednjih sedišta.
Svaki putnik pozadi dobija 11,6-inčni ekran za informacije i zabavu i može da vidi, pa čak i da unese odredište za navigaciju, dok je napred MBUX Hyperscreen kontrolna tabla sa trostrukim ekranom koja je opciona na manjim EQS modelima standardna i dolazi sa grafikom specifičnom za Maybach.
Prebacite Dynamic Select kontroler na Maybach režim i igle na displeju instrumenta postaju dve svilene marame koje se elegantno kreću na vetru.
Mercedes nije objavio koliko će više koštati Maybach EQS od Mercedesa EQS 580.