„Aida“ u trci za najbolju svetsku kampanju u oblasti kulture
Odjek koji je imala svečana premijera opere „Aida” na Petrovaradinskoj tvrđavi nije se zadržao samo u granicama Srbije.
O tom izvođenju se i dalje priča kako u umetničkom, tako i u kreativnom svetu. Upravo kampanja „Trijumfalni marš: Aida, kao jedina sa Balkana“, našla se na listi najboljih radova za nagradu PHNX Award i tako ušla u svetsko finale za najbolju kampanju u oblasti kulture.
Ovu nagradu dodeljuje AdForum, platforma koja okuplja kreativce iz celog sveta i na koju se svake godine prijavljuju velike kompanije sa svojim višemilionskim kampanjama. Pobednici će biti poznati 16. juna.
Među 1050 prijavljenih radova iz 52 zemlje, na listu najboljih 225 radova ušla je upravo ova kampanja, koju je Srpsko narodno pozorište uradilo zajedno sa Kućom Čuvarkućom.
Poslednje izvođenje opere „Aida” u 161. Sezoni SNP-a biće upriličeno u subotu, 11. juna kada će naslovnu ulogu tumačiti prvakinja Opere Srpskog narodnog pozorišta Danijela Jovanović, dok će rolu Amneris pevati Sanja Anastasia, operska pevačica iz Beograda i jedna od najtraženijih mecosoprana širom sveta. Njen parter, u ulozi Radamesa biće gost iż Italije, tenor Dario di Vietri, i to pod dirigentskom palicom maestra Marka Boemia, renomiranog italijanskog dirigenta koji je radio sa uglednim pevačima različitih generacija poput Lučana Pavarotija i Edite Gruberove, Ane Netrebko i Jusifa Ejvasova. Karte su u prodaji na blagajni Sprskog narodnog pozorišta.
lj.z.